ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

شباهت و تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی

سلام دوستان عزیز امشب با یه موضوع ویژه خدمتتون رسیدیم . شما بارها و بارها کلمه های طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و معماری داخلی رو شنیدید. بیشتر آدما  معمولا کلماتی که بالا گفته شد را به صورت مترادف استفاده می کنن ولی اگه توجه کرده باشید شاید هدف همه ی این کلمه ها یک چیزه و اونم ایجاد کردن محیطی که انسان احساس خوبی رو تجربه کنه اما به هیچ عنوان این کلمات مترادف همدیگه نیستن. پس شباهت و تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی در پیست؟

موضوع معماری داخلی  در رابطه ی مستقیم با انسان و مرتبطه با جاهای شخصیی و عمومیی هستش که ما باهاشون سر و کار داریم . و موضوعاتی از قبیل شناسایی و آنالیز رفتار های شخصی و مصالح به کار رفته شده در ساختمون و ارتباط اینها با هم هستش و مقابل اونم افرادی هستن که دکور انجام میدن و اصطلاحا دکوراتور هستن و آموزش دیدن که چگونه این مدل کارهارو انجام میدن و مدیریت بکنند.

nice-decor

خیلی واضح و روشنه که این کارها و این کلمات با همدیگه مترادف هم نیستن و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و معماری داخلی با هم خیلی فرق دارند و متخصصین هر کدام از این رشته ها در بخش های متفاوتی از هم فعالیت می کنند.

شباهت و تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی

در کشور ایالات متحده که خیلی خیلی مسلط هستند در روی موضوع طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و معماری داخلی هستن عبارت طراحی داخلی رو به این صورت معنا می کنند :

شباهت و تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی

مهندس ها و متخصص هایی که فظا های داخلی را طراحی نموده و نیز در کار خود بسیار خوب عمل کرده و کار طراحی داخلی را به بهترین شکل ممکنه انجام میدهد . از مهمترین ویژگی هایی که یک طراح داخلی مسلط باید به خوبی انجام دهد این است که هنرمند باشد و دانش کافی داشته باشد که رفتار مردم و خواسته ها و نیاز هایشان را با هم تلفیق نموده و با ضمیمه کردن خلاقیت در درون بخش هایی که یک معمار داخلی طراحی نموده است بهترین ها را برای جامعه به وجود بیاورد .

شباهت و تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی

این یک سری از نکات درباره شباهت و تفاوت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی بود حتما ادامه ی این موضوع تفاوت های طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و معماری داخلی را براتون مینویسیم منتظر باشید.

سپاس