ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

چطور پرده و مبل رو در دکور منزل ست کنیم 2

با سلام خدمت خانم های با سلیقه و خانه دار.همونطور که وعده داده بودیم امروز با ادامه ی موضوع ست کردن پرده و مبلمان منزلتون خدمتتون رسیدیم همونطور که در مقاله ی قبلی خدمتتون ذکر شد ست کردن مبلمان و پرده های منزل این روزها به یکی از دغدغه های اصلی هر خانم خانه برای زیبا نشون دادن دکوراسین داخلی و طراحی داخلی تبدیل شده است. اما چطور پرده و مبل رو در دکور منزل ست کنیم ؟

بعضی از افراد عاشق این هستن که یک فظای سمیمانه و جذاب توی خونشون داشته باشن . اگر شما جزء اون دسته افراد هستید میتونید توی دکوراسیون داخلی خونتون از پرده ها و مبلمان طرح دار استفاده کنید.

چطور پرده و مبل رو در دکور منزل ست کنیم

شما پرده های منزلتونو اگه از پارچه های طرح دار استفاده کردید یادتون باشه که حتما از بین رنگ های خنثیی که در دکور منزلتون استفائه شده رنگشو انتخاب کنید که هارمونی و تناسب بین رنگ های دکوراسین منزلتون حفظ بشه. دوستان عزیز مکمل اصلی زیبا دیده شدن دکوراسیون داخلی منزل شما بدون شک فرشهای منزل شماست پس نهایت دقت و تمرکزتون رو روی انتخاب رنگ و طرح فرشهاتون بزارید چون مهمترین موضوع در دکوراسیون داخلی منزل بعد از پرده های شما فرشهایی که انتخاب می کنید هستن.

چطور پرده و مبل رو در دکور منزل ست کنیم

به این دلیل که شما با انتخاب هوشمندانه در رنگ پرده هاتون و نیز رنگ مبلمان منزلتون به خرج بدید فقط و فقط با فرشهایی زیبا میتونید زیبایی را در منزل خود چندین برابر نمایید . پیشنهاد میکنیم که در انتخاب طرخ و رنگ فرشها اولین نکته ای که خیلی باید مورد توجه شما عزیزان باشه اینه که رنگ و طرح فرشها را میتوانید یا اط کوسن های مبلمان و یا از رنگ پارچه ی مبلمانتان الخام گیری کنید

چطور پرده و مبل رو در دکور منزل ست کنیم

و ضمنا به هیچ عنوان از انتخاب فرشهایی با تم رنگی روشن در دکوراسیون داخلی منزل زیباتون نترسید. فقط و فقط به موضوع تمیز کردن آن فکر نکنید زیرا فرش های روشن خیلی زیبا تر میکند دکوراسیون داخلی شما را و نیز گذینه ی پرده زبرا  میتواند انتخاب خوبی برای پرده های شما باشد که در مقاله های آینده مفصل توضیح میدهیم خدمت شما .

اینها نکاتی بود در راستای پاسخ به سوال چطور پرده و مبل رو در دکور منزل ست کنیم ؟ امیدواریم مفید بوده باشد