ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

کمد دیواری جدید

 کمد دیواری جدید می تواند هم فضای اتاق شما را زیباتر کند هم بخش زیادی از مشکلات کمبود جا در اتاق خواب را برطرف سازد.

در فرهنگ ما متاسفانه یا خوشبختانه برای میهمان ارزش و احترام زیادی قائل هستیم و این مساله تاثیر زیادی روی معماری و طراحی داخلی ما نیز گذاشته است به همین دلیل همانطور که مستحضر هستید ابعاد عرصه پذیرایی و نشیمن خانه های ما از اتاق خواب ها بسیار بزگتر است و اکثر مردم مشکل کمبود فضای کمد را در اتاق های خود حس میکنند
به همین دلیل در این مقاله میخواهیم بصورت کامل به این مشکل بپردازیم و اینکه به شما نشان دهیم ما در مارون چگونه این مشکل بزرگ را براحتی برای شما حل میکنیم.

کمد دیواری جدید
کمد دیواری جدید اتاق خواب خود را با مارون دکور تجربه کنید

کمد دیواری اتاق خواب

اولین نکته ای که برای حل این مشکل باید در نظر بگیریم اسم این اتاق است اتاق “خواب”. 

پس باید اتاق شما بطوری طراحی شود که شما در این اتاق خوابی بدور از استرس و مشکل داشته باشید که کمد دیواری بخش اعظمی از این حل مشکل است.
بذارید به نکته ای ظریف اشاره کنم تصور کنید کمد های کمی در اتاق خواب خود دارید و لباس ها و وسایلتان در اتاق پخش شده مطمئنا زمانی که قصد خواب یا استراحت دارید دیدن منظره شلختگی و پخش بودن وسایل و لباس ها آرامش فکری شما را برهم زده و نمیتوانید خواب یا استراحت کافی داشته باشید.

کمد دیواری جدید نئوکلاسیک
بهترین کمد دیواری
طراحی کمد دیواری جدید با مارون دکور

کمد دیواری جدید خود به زیباترین شکل طراحی و اجرا کنید

مدل های بسیار زیادی برای طراحی کمد دیواری جدید وجود دارد که هر کدام با توجه به سبک طراحیشان جذابیت های خاص خود را دارد. در ادامه در مورد سبک های مختلف کمد دیواری و انواع مدل ها و اکسسوری های آن ها توضیحاتی ارائه دادیم پس همچنان با ما همراه باشید.

کمد

طراحی کمد دیواری

تمام مشکل کمبود فضا در اتاق صرفا با کمد دیواری بزرگ حل نمیشود بلکه با طراحی دقیق و درست فضای داخل کمد امکان پذیراست به عنوان مثال ما در مارون برای هر شخص یا زوجی که از کمد قصد استفاده دارند بصورت جداگانه طراحی میکنیم چونکه تقسیم بندی فضای داخل کمد به عوامل زیادی بستگی دارد که بعضی از آنها عبارتند از :
-سن
-جنس
-شغل
-شخصیت
اگر در زمان طراحی و تقسیم بندی داخل کمد دیواری به این عوامل توجه شود شما دیگر با مشکل کمبود جا مواجه نمیشوید
اجازه بدهید با طرح سوال منظور را واضح تر بیان کنم
طراحی و تقسیم بندی کمد دیواری پسر 15 ساله محصل با بانوی شاغل 35 ساله میتواند یکی باشد؟
نیاز های آن ها مثل هم است؟ لباس های آن ها یک اندازه س؟ تعداد کیف و کفش چطور ؟
مطمئنا پاسخی که در ذهن شماست درست است “خیر” پس چگونه میتوان برای هر دوی این افراد به یک شکل و مقدار کمد طراحی کرد؟ همانطور که میبینید مشکل همینجاست
و اما راه حل شما براحتی میتوانید با کمک و مشاوره تیم طراحی مجرب ما اتاقی پر از آرامش و راحتی را متناسب با نیازها و علایق خود داشته باشد.

انواع سبک های کمد دیواری

فارغ از بحث طراحی و تقسیم بندی کمد دیواری موضوع زیبایی و جذابیت کمد دیواری نیز مد نظر هست
برای سلیقه های مختلف امکان این فراهم شده که به نسبت علاقه و البته بودجه خود سبک خود را انتخاب کنند که انواع آن عبارتند از :
-کمد کلاسیک
-کمد نئوکلاسیک
-کمد مدرن

کمد دیواری کلاسیک

برای انتخاب این سبک کمد دیواری معمولا شما باید اتاق بزرگتری به نسبت بقیه سبک ها داشته باشید بدلیل اینکه طراحی کمد های کلاسیک همیشه همراه با ستون و سرستون و نقوش برجسته است و این عناصر به نسبت سبک های دیگر فضای بیشتری از اتاق شما را اشغال میکنند فاکتور دومی که برای انتخاب این سبک احتیاج دارید وسایل کلاسیک مثل میز ارایش یا تخت خواب کلاسیک است که هماهنگی بین کمد دیوای و وسایل برقرار شود غیر ازاین شاهد ناهماهنگی در بین وسایل و کمد دیواری میشویم که نه زیباس نه خوشایند.

کمد کلاسیک با 3متریال مختلف تولید میشود که هرکدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند و برای انتخاب متریال مناسب خود میتوانید با مشاورین و طراح های ما مشورت لازم را انجام دهید
-چوب
-ممبران
-روکش چوب

کمد دیواری کلاسیک

کمد دیواری نئو کلاسیک

این سبک کمد دیواری نه شلوغی سبک کلاسیک را دارد نه سادگی سبک مدرن تلفیقی زیبا از سنت و مدرنیته که به جرات میتوان گفت اکثر سلایق را میتواند پاسخ دهد
شما در این سبک نیازی به وسایلی خاص یا فضای اتاق بزرگتر ندارید و میتوانید مثل کمد مدرن در فضای کم نیز آن را اجرا کنید
بارزترین ویژگی کمد نئوکلاسیک امکان استفاده از آینه روی درب های آن است که زیبایی بیش از حدی را برای شما به ارمغان می آورد که این روزها بسیار در جامعه ما ترند شده است
کمد نئوکلاسیک نیز به مانند کلاسیک با 3متریال مختلف قابلیت اجرایی دارد
-چوب
-پلی اورتان
-ممبران

کمد دیواری نئوکلاسیک

کمد دیواری مدرن

استفاده از نظر و مشاوره مهندسان و تخصصی در این مرحله بسیار مفید است. آن‌ها می‌توانند بر اساس دانش و تجربه‌ی خود، مکان مناسب و نقشه‌کشی دقیق‌تری برای جایگزینی توالت و حمام پیشنهاد دهند. همچنین، مشاوره‌ی آن‌ها در انتخاب بهترین متریال و تجهیزات نیز بسیار ارزشمند خواهد بود.

کمد دیواری مدرن

یراق آلات و اکسسوری کمد دیواری جدید

یراق آلات و اکسسوری

هرکدام از سبک های یی که در این مقاله مورد بررسی قراردادیم توانایی اجرا با یراق آلات مختلف را دارند و عموما میتوان آن ها را بصورت بازشو ، ریلی ، کشویی و آکاردئونی اجرا کرد که باتوجه به کیفیت و دوام یراق موردنظر هرکدام در جای هود میتواند مفید و کاربردی باشد، می توانید برای کمد دیواری جدید اتاق خود از اکسسوری های متقاوتی استفاده کنید.
اکسسوری کمد دیواری به مانند اکسسوری کابینت آشپزخانه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که هم در نظم دهی کمد دیواری هم در کاربد آن تاثیر گذار است پس با یک مشاوره درست ازطرف تیم طراحی و درست هزینه کردن در بخش اکسسوری کمد دیواری میتوانید بهره برداری خوبی از این بخش بکنید.
چند نمونه ار اکسسوری کمد دیواری :
-رگال شلوار
-رگال کفش
-رگال شال
-هنگر
-گاوصندوق توکار
-کشو ساعت و دستبند
-رگال کمربند و کراوات و…

اکسسوری کمد دیواری

قیمت کمد دیواری

هزینه ای که شما بابت کمد دیواری جدید پرداخت میکنید فارغ از سبک بیشتر وابسته به متریالیست که انتخاب میکنید و در هر سبک میتوان بسته به متریال کم یا زیاد هزینه کرد
اگر بخواهیم به شما یک اطلاعات کلی از هزینه متریال های مختلف بدهیم به ترتیب از زیاد به کم عبارتند از
1-چوب
2-فلز و شیشه
3-پلی اورتان
4-ممبران
5-ام دی اف
البته که متریال های بیشتری هم برای اجرای کمد دیواری وجود دارند ولی ما در اینجا بیشتر به بررسی متریال هایی می پردازیم که بصورت عموم مورد استفاده قرار میگیرند و در بازار داخل رایج تر هستند..

کمد دیواری اتاق خواب

برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و کمد دیواری با ما در ارتباط باشید

اگر بخواهیم از این مقاله یک نتیجه کلی بگیریم و نکات پر اهمیت را اولویت بندی کنیم مهمترین نکته بحث طراحی منحصر بفرد کمد دیواری جدید با توجه به نیازهای شخص و علایق  اوست وفاکتور های دیگر مثل اندازه کمد دیواری ، سبک ، رنگ و متریال مصرفی از درجه اهمیت کمتری برخوردار هستند پس با سپردن طراحی اتاق خود به طراحان و مشاورین مارون دکور از صرف هزینه های اضافی و بیهوده جلوگیری کنید.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در کابینت آشپزخانه کلیک کنید ، و منتظر دیگر مقالات ما در این زمینه نیز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *