ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

سقف کناف چیست ؟

سقف کناف چیست ؟ سوالی است که شاید خیلی از شما دوستان در ذهنتان داشته باشید برای دریافت پاسخ خود میتوانید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

سقف کناف از انواع سقف ها هستند که با گچ روی آنها پوشیده شده است و نام آن الهام گرفته شده از اولین طراحان آن به همین نام یعنی “کناف” است که گاهی روی آن را با چوب و … میپوشانند یا تزئین میکنند.

شرکت های سازنده کناف با توجه به آب و هواب و شرایط اقلیمی هر منطقه کناف خاصی را ارئه میدهند تا به مرور زمان این کناف ها آسیب نبینند . وزن کناف ها گاهی وقتها تا 15 برابر از سقف های عادی سبک تر است و این باعت میشود در هنگام بروز حادثه افراد آسیب کمتری ببینند. زلزله و ریزش ساختمان برای تفکیک فضاهای داخلی ساختمان به جای دیوار های سنگین اجری میتوان از کناف استفاده کرد.

سقف کناف چیست

برخی از این کناف ها عایق صوتی و حرارتی هم هستند و علاوه بر مقاومت در برابر اتش سوزی باعث انتقال ندادن گرمای خانه به بیرون میشود و در نتیجه باعث صرفه جویی در انرژی میشود.

سقف کناف چیست

سقف کناف به سبب انعطاف پذیر بودن برای طراحی بسیار مناسب هستند و طرح های مختلفی را روی آنها میتوان پیاده کرد. استفاده از این سقف کناف موجب دسترسی آسان تر به تجهیزات ساختمانی هم میشود که در مواقع ضروری از داشتن این سقف ها احساس خوشحالی میکنید.

سقف کناف خود دارای انواع مختلفی میباشد و در موارد مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

سقف کناف چیست

اما مزییت سقف کناف در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی چیست؟

(برای فهمیدن شباهت ها و تفاوت های بین دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی میتوانید به این مقاله مراجعه نمایید)

سقف کناف گاهی باعث زیبایی و کمک به هارمونی کلی دکوراسین و طراحی داخلی ما میکند که البته خود باید توسط کارشناسان این امر تایید گردد و نیاز تجربه دارد ولی در صورت به کار بردن یک سقف کناف زیبایی گاهی بازسازی منزل شما با هزینه های خیلی کمتری تمام میشود

امیدواریم به این سوال که سقف کناف چیست پاسخ داده باشیم و اطلاعات مفیدی را در رابطه با سقف و کناف در اختیار شما قرار داده باشیم.