ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون داخلی خانه

خانه محیط اصلی هر انسان برای کسب آرامش و انرژی روزانه است ، رسیدن به طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی خانه امریست که در نهایت برای انسان مزایای زیادی از نظر کاربری ، تجهیزات ، دسنرسی ، زیبایی و جوانب بصری خواهد داشت.

رابرت فراست، شاعر آمریکایی، معتقد است «خانه همان جایی است که وقتی قرار است به آن برگردیم، همه اجزایش آدم را به سمت خودش می کشد.» سویه های معنوی را اگر کنار بگذاریم، قطعا یکی از این اجزایی که آدم را به سمت خانه اش می کشد، سلیقه ای است که در چیدمان اجزای خانه به کار رفته است. این چند قدم را بردارید تا به یک دکوراسیون داخلی مطلوب و در عین حال خانه ای رویایی و شخصی دست پیدا کنید..

دکوراسیون داخلی خانه

در مقالات دیگر همانند این مقاله از اهمیت دکوراسیون داخلی نوشته ایم و گفتیم که برای رسیدن به یک دکوراسیون داخلی موفق برای خانه باید طراح داخلی اصولی و معمارانه داشت. این به این معنیست که اگر خواهان تغییرات اساسی در محیط هستید پس باید تا جای ممکن ایرادات محیط را رفع کنید و از نظر ظاهری محیط را بروزرسانی کنید تا اجرای دکوراسیون داخلی خانه برای شما نیز دلچسب تر شود.

دکوراسیون داخلی خانه

یک محیط عالی و بی نقص باید از نقشه ساختمان کار خود را شروع وبا پیوستن فرم های هارمونیک کار شکل دهی به محیط انجام شود. بودجه خود را مشخص و مدیرت کنید و لیستی از نیاز ها ، ضعف ها و تغییرات خانه به ترتیب اولویت داشته باشید تا بودجه شما با توجه به اولویت ها بروزرسانی شود.

نکات دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون داخلی خانه

اگر پنجره شما قدی نیست سعی کنید پرده ها را یا کامل قدی گرفته یا از پایین پنجره قد پرده را تا کف ادامه دهید تا منزل شما لوکس تو و مینیمال تر به نظر برسد

از سقف های ظریف با عق کم در خانه خود استفاده کنید ، هرچه ارتفاع شما بالاتر برود کار شما هم دلباز تر هم لوکس تر می شود.

اگر می خواهید بازسازی کنید جزئیات را فراموش نکنید ، جزئیاتی مثل تغییر کلید پریز ها ، قرنیز و ابزار ، دریچه های کولر و….

دکوراسیون داخلی خانه

روی نورپردازی محیط کار کنید و با توجه به سبک منزلتان جذابیت های نوری در آن ایجاد کنید

جزئیاتی اضافی و وسایل بیش از حد کوچک و قدیمی را جمع آوری کرده و در ظاهر کار خود آراستگی ایجاد کنید و بگذارید انرژی در خانه ی شما شناور باشد.

دکوراسیون داخلی خانه

 از نصب تابلو کوچک روی دیوارهای بزرگ اجتناب کنید. با این کار هم از ارزش اثر هنری کم می شود و هم دیوار خانه کوچک به نظر می رسد. تابلوهای هنری باید دو سوم پهنای دیوار را پوشش دهند تا بشود آنها را یک عنصر دکوراتیو به حساب آورد. اگر هم در شرایطی تصمیم به نصب تابلوی کوچک داشتید باید تعدادی از آنها را در کنار هم نصب نمایید.

دیگر جزئیات در چیدمان خانه

بهتر است چیدمان دکوراسیون داخلی خانه شما در جهت تکمیل کردن سبک اصلی خانه ی شما باشد و اگر در قسمتی ضعفی وجود دارد سعی شود با ایده های دکوراسیون داخلی آن را رفع کرد و پوشش داد.

علاوه بر حفاظت شما در برابر آلودگی صوتی و حرارتی ، زیبایی درب ها و پنجره ها تاثیر بسزایی در شکل گیری نهایی خانه ی شما می شود.

سعی کنید با خیلی با توجه به مد روز پیشروی نکنید تا کارتان در طول زمان از چشم نیوفتد و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

دکوراسیون داخلی خانه

از گیاهان مصنوعی و طبیعی در چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید و انژی طبیعت را وارد خانه کنید

نقش آینه در فضا های بسته و تاریک و نقش شیشه ها در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه فراموش نکید

دکوراسیون داخلی خانه

اگر می خواهید دیوارهای اتاق تان مرتفع به نظر بیاید، از چندین تابلوی عمودی در کنار هم استفاده کنید. اگر دوست دارید دیوارهای اتاق تان پهن و طولانی به نظر آید، چندین تابلوی افقی را در کنار هم قرار دهید قوانین دکوراسیون داخلی .

وسیله های خود را با توجه به محل آن در خانه ، مقیاس محیط و سبک خانه ی خود خریداری کنید و هر چیزی را هر جایی نگذارید

ست کردن وسایل چوبی خانه باهم ، ست کردن پارچه رو مبلی فرش پرده و کاغذ دیواری با هم انجام می شود و حتما در مخیط خانه در قسمتی از رنگ شاد و انرژیک استفاده کنید

از خرید وسایل بی کیفیت خودداری کنید حتی اگر کار شما از کمترین وسایل برخوردار باشد کیفیت به کمیت اولویت داشته و خروجی کار را بهتر می کند.

برای لوازم دکوری ، وسایل ونیاز های خود دکور ها متناسب با سبک خانه خود سفارش دهید و به دکوراسیون داخلی خانه جلوه بدهید.

توجه به جزئیات در دکوراسیون داخلی 

نورها می توانند بسیار روی رنگها تاثیر بگذارند. برای مثال، نورهای زرد مقداری گرما و زردی به رنگ اضافه می کنند. در مقابل، نورهای سفید، باعث اضافه شدن کمی رنگ آبی به دیگر رنگ ها می شوند .  قبل از انجام رنگ آمیزی نهایی، از علاقه تان به رنگ مورد نظر مطمئن شوید.

شاید بد نباشد که آن را در جای کوچکی امتحان کنید و زمانی که از شدت روشنی، تیرگی و یا درخشندگی رنگ اطمینان حاصل کردید آن را برای کل دیوارها به کار ببرید. بهتر است امتحان رنگ را در زیر همان نوری انجام دهید که بیشترین زمان را با آن سپری قوانین دکوراسیون داخلی می کنید.

دکوراسیون داخلی خانه

استفاده از تابلوهای نقاشی به هماهنگی و زیبایی خانه بسیار کمک می کند، ولی به هنگام نصب این تابلوها باید در نظر داشته باشید که در ارتفاعی بالاتر و یا پایین تر از حد تعریف شده قرار نگیرند. حد تعریف شده نصب تابلوها در حقیقت همان میانگین قد افراد بزرگسال خانواده است، یعنی در فاصله ای مابین ۱۵۸ تا ۱۷۰ سانتی متر از کف زمین. اگر قصد دارید مجموعه ای از تابلوها را روی دیوار به نمایش گذارید، می توانید این دامنه را به ۱۳۰ تا ۱۸۰ سانتی متر گسترش دهید.

دکوراسیون داخلی خانه خود را بهبود ببخشید

اگر می خواهید اتاق ها بزرگتر از حد واقعی به نظر برسند، از رنگ های روشن و درخشنده استفاده کنید. برعکس، اگر فضای وسیعی در اختیار دارید و می خواهید که کوچک تر به نظر برسد، رنگ های تیره به کار ببرید.

دکوراسیون داخلی خانه

کار خور را طراحی معمار سپرده ، از تجربه و بار علمی و هنری پیمانکار خود مطمئن شده و حتما کار را به کسی برای طراحی واگذار کنید که مجری با تجربه در زمینه امور ساختمانی باشد و آرشیو قبل کار ، حین کار و بعد کار موفقی داشته باشد.

بهتر است کارتان در دو مدل طراحی شود تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

دکوراسیون داخلی خانه

لازم به ذکر است مارون دکور در کلیه امور ساختمانی مانند : دکوراسیون داخلی ، طراحی داخلی ، نما و محوطه سازی ، طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و با بهترین اکیپ ظراحی واجرا و کارگاه اختصاصی کار شما را در کمترین زمان ممکن وهزینه ای مناسب بازسازی و نوسازی می کند.

از دیگر مقالات و نمونه کارهای ما بازدید کرده و مقالات ما را در آینده دنبال کنید …