ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

بازسازی ساختمان و آپارتمان در تهران

بازسازی ساختمان و آپارتمان امروزه با توجه به گرانی مسکن بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته چرا که هم باعث ارزش افزده ملک شده هم از نظر بصری و کاربردی می تواند یک فضای مرده را به بهترین شکل احیا کند هم فضایی خواهد شد باب میل و سلیقه افراد خانواده.
بازسازی انواع مختلفی دارد که با کلیلک روی بازسازی ساختمان در تهران یا مراجعه به بخش خدمات مارون می تواند به آن دسترسی داشته باشید که بسیار جامع در این مورد نکات مهمی را ارائه کردیم و مدل های جدید بازسازی بهمراه قیمت آن ها را برای شما عزیزان درج نموده ایم و در این مقاله به نکاتی کلی در مورد بازسازی و طراحی و دکوراسیون داخلی خواهیم پرداخت.
بازسازی ساختمان امری بسیار تخصصی است و از طراحی تا تک تک نراحل اجرایی باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شده و کلیت کار تحت نظارت روزانه معمار پیشروی کند.
مخصوصا زمانی که شما دارید ساختمانی را با عمر بیش از بیست و پنج سال را بازسازی می کنید.

بازسازی ساختمان و آپارتمان

بازسازی ساختمان با طراحی داخلی خاص و اصولی

برای یک بازسازی ساختمان و آپارتمان ایده آل باید با طرحی فوق العاده کار بازسازی را شروع کنید.

می توان گفت طراحی مهم ترین قسمت بازسازی است چرا که اگر نقشه شما اصولی نباشد یا فاقد جذابیت بصری باشد، شما در اصل دارید از همان ابتدا در مسیری اشتباه قدم می گذارید.
حدود دو قرن اخیر “دکوراسیون داخلی” ، “طراحی داخلی” و “معماری داخلی” را اسم مشاغلی میدانند که مربوط به سامان بخشی فضاهای داخلی میباشد.
طراحی داخلی باعث حس تعلق فرد به فضای داخلی می‌شود ، موجب هماهنگی فرد با محیط و رضایتمندی وی می‌شود و انگیزه ی لازم برای ماندگاری فرد در محیط را فراهم میکند.

بااستفاده از طراحی داخلی می توان به خلق فضاهایی مناسب و واجد ارزش فضایی پرداخت تا استرس و اضطراب زندگی روزانه را کاهش داد و از فضای بازسازی شده نهایت بازدهی را بهره برد.

دکوراسیون داخلی که به معنای هماهنگ سازی که برای به جلوه درآوردن رنگ ها، اثاثیه و سایر اشیا در یک اتاق یا یک ساختمان طراحی شده است.

تیم طراحی مارون درهنگام بازسازی ساختمان سبک مورد نظر شما متناسب با فضای مدنظرتون طراحی و شخصی سازی کرده که سلایق و علایق شما را در طراحی درنظر گرفته به نحوی که فضای طراحی شده برای تک تک اعضای خانواده محیط امن ، پر آرامش ، دلنشین و جذاب باشد

وظیفه یک طراح داخلی ایجاد تناسب بین علایق شما و اصول معماری داخلی است با استفاده از پالت رنگی ، نور ، خط و نقطه ، سطح و بافت و… که مجموعه این ترکیب تمام انتظارات شما رو برآورده میکند.
و گاهی اوقات صرفا اعمال نظر شخصی در طراحی داخلی و در نظر نگرفتن اصول معماری داخلی باعث اخلال در کاربری فضا میشود در همین راستا با استفاده از اصول ارگونومی در طراحی فضاهای داخلی باعث افزایش کیفیت استفاده از فضا می شود که موجب تأمین نیازهای جسمی و روحی می باشد

بازسازی-ساختمان-2

رنگ در بازسازی و دکوراسیون داخلی

رنگ‌ موثر ترین عنصر طراحی بر حس و حال افراد در فضا ست به طوری که در یک فضای ثابت و فقط با رنگ های متفاوت میشود احساس های مختلفی را تجربه کرد.
برای انتخاب رنگ باید با روانشناسی رنگ آشنا بود تا بهترین تاثیر گذاری رنگ در فضا را داشته باشیم

رنگ‌ها به دو دسته کلی رنگ‌های گرم و رنگ‌های سرد تقسیم میشوند
رنگ های گرم مانند: قرمز، نارنجی و زرد می‌توانند به فضا و ساکنان آن انرژی و هیجان ببخشند.
رنگ های سرد مانند: آبی، سبز و بنفش فضایی لطیف و آرامش بخش را ایجاد می‌کنند.

رنگ ها بر اساس هدف کاربرد فضا انتخاب میشوند.
به عنوان مثال در فضای استراحت از رنگ های سرد استفاده می‌شود زیرا باعث ایجاد آرامش درفضا میشود.

بازسازی ساختمان و آپارتمان

بهتر است کل پروسه بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی را از طراحی تا اجرا و چیدمان توسط یک مجموعه انجام دهید تا در انجام پروسه به مشکل نخورید و تمام شده ی کار همخوانی و هارمونی داشته باشد ، افرادی که به صورت شخصی اقدام به انجام امور هنری و تخصصی مثل بازسازی و تغییر دکوراسیون می کنند در 99 درصد مواقع هم زمان و هم هزینه بیشتری متحمل می شوند و هم از نظر زیبایی و کارایی هیچ تناسبی بین هزینه ای که پرداخت کردند و نتیجه کار وجود نخواهد داشت البته که انتخاب یک مجموعه اشتباه هم می تواند لطمه زیادی به افراد بزند.

به طور کل با مشاوره حضوری که افراد در محیط شما خواهند داشت می توانید فرق مجموعه ای که از تجربه و دانش کافی برخوردار هستند را از شرکت های پوشالی تشخیص دهید ضمن آنکه با بررسی رزومه و دیدن نمونه کارهای هر مجموعه می توانید تمیزی و کیفیت خروجی های آن ها را مقایسه کرده که البته باید این عکس ها شامل قبل کار ، حین کار و بعد کار باشند تا اطمینان بیشتری در مورد اکیپ اجرایی آن مجموعه داشته باشید، تا هم در زمان کوتاه تری این پروسه را طی کنید ، هم هزینه ای منطقی به نسبت کاری که می خواهید انجام دهید پرداخت کنید ، هم در نهایت از نظر زیبایی و کارایی از قسمت های مختلف منزل خود لذت ببرید .

بازسازی-ساختمان-4

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و کمد دیواری

طراحی کابینت در پروژه های طراحی داخلی ، دکوراسیون و بازسازی ساختمان و آپارتمان اهمیت بسیاری دارد و اگر این فرایند به صورت اصولی و بر اساس تخصص و مهارت لازم صورت نگیرد ، می تواند تاثیرات منفی بر ظاهر و عملکرد یک آشپزخانه داشته باشد

طراحی کابینت موجب افزایش کارایی و ارتقای عملکرد آشپزخانه می شود. با یک طراحی اصولی، فضای یک آشپزخانه بیش ترین کارایی را برای ساکنین خواهد داشت. از استفاده بیش تر از فضای موجود گرفته تا افزایش فضا برای جاسازی وسایل و تبدیل آشپزخانه به یک فضای چند منظوره، همگی از مواردی است که نشان دهنده اهمیت طراحی کابینت برای آشپزخانه است

بازسازی-ساختمان-5

نقش طراحی سه بعدی در بازسازی و دکوراسیون داخلی

حتما قبل از شروع کار و هزینه کردن طرح های کامل سه بعدی محیط خود را با کیفیت مناسب از طراح خود بخواهید تا با خیال راحت تری پروسه بازسازی و تغییر دکوراسیون خود را شروع کنید.
طراحی سه بعدی حکم برنامه ریزی پروسه اجرایی شما را دارد که باعث می شود همه چیز بر مبنای آن پیشروی کند.
دیدن طراحی قبل از اجرا دید شما را گسترش داده و باعث می شود دید کاملی نسبت به محیط بعد از اجرا داشته باشید.
پیشنهاد می کنیم برای دکوراسیون داخلی و خرید وسایل هم برخلاف بسیاری از افراد، خودتان به تنهایی اقدام نکرده و با همراهی طراح مربوطه اقدام به خرید وسایل متناسب با طراحی اولیه اقدام کرده و طبق اصول طراحی داخلی ، منزل خود را چیدمان کنید و محیطی رویایی مطابق با سلیق خود داشته باشید که با گذر زمان حس تعلق به فضای پیرامون و هماهنگی با محیط را تجربه کنید

بازسازی-ساختمان-6

بخش خدمات و مقالات اختصاصی و نمونه کارهای ما را بازدید کرده و منتظر دیگر مقالات ما در این زمینه نیز باشید و برای بازسازی ساختمان و آپارتمان در تهران با ما در تماس باشید.

دیدگاهی در مورد “بازسازی ساختمان و آپارتمان در تهران

  1. مبینا72 گفت:

    سلام وقت بخیر یک واحد 83 متری چقدر بازسازیش هزینه داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *