ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

دکوراسیون داخلی با کناف دکوارتیو

دکوراسیون داخلی با کناف دکوارتیو

در دکوراسیون داخلی ، موضوع اولی که باید در شروع به آن توجه نمود کاربری یا نحوه استفاده از فضاهای  داخلی است. یک فضای چهار دیواری میتواند به عنوان اتاق خواب ، نشیمن، اتاق کودک، آشپزخانه و…. برای فعالیت مشخص قرارگیرد و با استفاده از دکوراسیون داخلی با کناف دکوارتیو میتوانیم به زیبایی منزل و محیط کاری شما کمک زیادی بکنیم.

با استفاده از عملکرد آن ها بتوان برای هریک، مشخصات مختلفی از جمله نورپردازی ، سقف کناف ، کناف دکوراتیو ، کابینت آشپزخانه و دیگر متریال ها ی ساختمانی (با توجه به سلیقه شخصی و راهنمایی کارشناس مربوطه )را طراحی کرد و  عملکرد ،طراحی و جزئیات هر یک دقیقآ مشخص گردند.

دکوراسیون داخلی با کناف دکوارتیو مدرن و شیک

باید توجه داشت که نیازهای یک خانه با خانواده پر جمعیت با احتیاجات ونیازهای یه خانواده کم جمعیت یا فردی مجرد یکسان نیست و حتی وجود اطفال خردسال در منزل نوع خاصی از تزئین را گوشزد میکند و خصوصیات روحی و روانی هریک از افراد خانواده چه زمانی را که با هم یا جدا از هم در منزل صرف میکنند

دکوراسیون داخلی با کناف دکوارتیو خانه

نیز از عواملی مهم و غیرقابل انکار در شکل گیری کلیات خانه بشمار میرود لذا حتما توجه داشته باشید ، منظور داشتن سلیقه ی تمام اعضای خانواده ضروری است اما نه به آن شکل که سلیقه شخصی افراد به اصول کارشناسی کار لطمه ای وارد کند.در طراحی داخلی به نوعی ، در نظر گرفتن آسایش ساکنان خانه بیش از پیش مهم بود و نباید زیبائی در دکوراسیون داخلی فدای آسایش شود یا بالعکس ولی با استفاده از دکوراسیون داخلی با کناف دکوارتیو میتوانیم به این هدف نزدیک شویم

دکوراسیون داخلی با کناف دکوارتیو لاکچری

سقف کناف و کناف دکوارتیو را جزء عواملی می توان نام برد که در آسایش و زیبایی همزمان تاثیر بسیار زیادی دارد به طوری که در شکل گیری محیط شما تاثیری 40 درصدی خواهد داشت.

دکوراسیون داخلی با کناف دکوارتیو منزل لوکس

چرا که سقف کناف ضمن اینکه با اشکال مختلفش میتوتند تاثیر گذار باشد ازتکنیک های مختلف نور پردازی آن هم می توان هم در عامل زیبایی هم در آسایش ظاهری بهره برد چرا که سقف بیش از هر قسمت دیگر بازسازی منزل و طراحی داخلی منزل در زاویه دید چشم انسان می باشد و در بسیاری از منازی تفکیک فضا ها و خصوصی سازی آن ها از طریق سقف انجام می شود.

دکوراسیون داخلی با کناف دکوارتیو اتاق خواب

حتی در محیطی مثل آشپزخانه یا مطبخ های دکورانیو که کابینت آشپزخانه بیشترین تاثیر را در زیبایی آن ها دارند وجود یک سقف دکوراتیو در خورهارمونی کابین ها وارتفاعی مناسب نسبت به دیگر فضاها از ارکان طراحی در دکوراسیون داخلی می باشد.لازم به  ذکراست دکوراسیون داخلی مارون پیشتاز در طراحی و اجرای کناف دکوراتیو می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *