ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

نکاتی در مورد دکوراسیون مغازه و فروشگاه ها

دکوراسیون مغازه در رابطه با ویترین مغازه باید گفت که نحوه ی دکور آن ارتباط مستقیم با میزان فروش مغازه دارد.

در این مقاله کوشیدیم نکات کلیدی در رابطه با نحوه ی دکوراسیون مغازه برای شما دنبال کنندگان و علاقه مندان به بحث دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی بیان کنیم . امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

نکته اول:ویترین باید شفاف و خوانا و دارای پیام برای مشتری باشد که با استفاده از چیدمان مناسب و نور پردازی تاثیر گذار میسر می شود.

نکته ی دوم:رساندن پیام در غالب هنر های مفهمومی است.برای اجزای این ایده شما باید به متخصصان با استفاده از علم و تجربه خود ویترین شما را طوری می چیند که حاوی پیامی است.این پیام ارتباط بین احساس مغازه و مشتری است.

دکوراسیون مغازه

نکته سوم:از اجناس مغازه در مقیاس بزرگ تر در ویترین استفاده کنید،این کار باعث می شود که مشتری که بدنبال مغازه ی شماست آن را راحت تر و وسیع تر پیدا کند. دکوراسیون مغازه .

نکته چهارم:در طراحی دکوراسیون ویترین خود از لوازم منحصر به فرد و جذاب استفاده کنید،این کار در جذب مشتری به شما بسیار کمک می کند.

دکوراسیون مغازه

نکته ی پنجم:اگر می خواهید ویترینی متفاوت و خاص داشته باشید دو هنر طرحی را در آن ترکیب کنید برای مثال هنر طراحی دکوراسیون و نقاشی را ترکیب کنید.

دکوراسیون مغازه

نکته ی ششم:جنس کفپوش ها را طوری انتخاب کنید که در برابر فرسودگی ناشی از رفت و آمد زیاد و یا استفاده از مواد شوینده مقاوم باشد و در عین حال دارای زیبایی باشد و به مغازه جلوه بدهد.دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه

نکته ی هفتم : اولویت بندی مناسبی در نحوه ی چیدمان دکور مغازه ی خودتان همواره داشته باشید و تلاش کنید با آنالیز مناسب خواسته های مراجعه کنندگان تان همیشه اجناس ضروری و قابل توجه آنها را طوری در ویترین خود قرار دهید که به سادگی نظرشان جلب گردد .

در مورد دکوراسیون داخلی محل های تجاری در مغالات بعدی حتما صحبت خواهیم نمود.

با تشکر