ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

نکاتی از طراحی داخلی شیک و مدرن

نکاتی از طراحی داخلی

امروزه با گسترش فناوری و همچنین پیشرفت در زمینه ی طراحی داخلی و به وجود آمدن روش های جدید طراحی داخلی با استفاده از برنامه های کامپیوتری،طراحی داخلی محیط شما اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.به گونه ای که در کشورهای پیشرفته در دانشگاه ها رشته ای برای طراحی داخلی در نظر گرفته اند.

با توجه به محیطی که مد نظر شما می باشد،طراحی آن متفاوت است.نوع طراحی شما بیانگر محیط کاری و یا مسکونی شماست.با یک طراحی مناسب می توانید حتی انرژی مثبتی را در فضای مورد نظر خود القا کنید.به عنوان مثال در کشور های خارجی و پیشرفته و در محیط های اداری برای جلو گیری از خستگی زودرس کارکنان،طراحی محیط را به گونه ای در نظر گرفته اند که بتواند به آن ها انرژی دهد.

Little

طراحی داخلی تنها مختص افراد مرفه نمی باشد و با توجه به بودجه ی شما،یک طراح با تجربه می تواند حداکثر توانایی خود را در طراحی داخلی بکار ببرد.در اینجا هنر طراح است که بتواند رضایت شما رو جلب کند. امروزه با توجه به افزایش جمعیت و کوچک تر شدن خانه ها این نیاز به طراحی بیشتر از گذشته حس می شود تا از محیط خود حداکثر استفاده را ببریم.

interior-design

یک طراح خوب در ابتدا برای شروع کار خود باید یک سری نکات کلیدی را مد نظر خود قرار دهد که به برخی از آنان می پردازیم:

1.طراح باید بداند که محیطی که با آن روبروست چه کاربردی دارد و بر اساس محیط برای آن طراحی کند.

2.طراح باید بداند که چه نوع حسی را با این شیوه ی طراحی به افراد درون آن محیط القا میکند.

نکاتی از طراحی داخلی

3.طراح باید تمام دقت خود را در انتخاب رنگ،طرح،فرم،سقف،دیوار و …. به کار ببرد.

تمامی موارد بالا در کنار هم یک طرح خوب را ارائه می دهند و عناصری همچون  مبلمان و لوازم تزیینی هم تاثیر بسزایی در طراحی داخلی فضای مورد نظر شما دارند.

نکاتی از طراحی داخلی

مطالب گفته شده نکاتی از طراحی داخلی شیک و مدرن بود امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرد