ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

سبک طراحی داخلی منزل توسط کارشناسان مارون

سبک طراحی داخلی منزل

قبلا در مورد اهمیت تعیین سبک مورد نظر خود در طراحی داخلی مقالاتی داشته ایم و امروز بیشتر به آن می پردازیم. نیازی نیس حتما سبک شناسی را تمام کرده باشید تا به آن تسلط داشته باشید، هرجا و در هر کاری که شما نسبت به دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی آن فضا احساس خوب ورضایت بخشی کردید، آن را با طراح دکوراسیون داخلی خود به اشتراک بگذارید و از علایق و عادت های خود صحبت کنید تا طراح بتواند ذهنیت و رویای شمارا با استاندارهای روز معماری و دکوراسیون داخلی روز دنیا تلفیق کند.

مشخص کنید که شما چه سبکی را بیشتر دوست دارید و می خواهید ، استفاده از اشکال منحنی یا تیز گوشه ؟

یا از کارهای ترکیبی لذت می برید؟ شاید هم مثلا کارهایی که کمی ساده تر باشند را دوست داشته باشید، بحرحال شما مهم هستید نه سلیقه شخصی طراح یا ارف بازار.

سبک طراحی داخلی منزل

بخاط همین موضوع است که افرادی که بازسازی منزل می کنند ، گاهی بعد از مثلا دو سال از منزل یا محیط خود خسته می شوند و دلشان تغییر جدید می خواهد . اما برخی دیگر تا سال های بیشتر و طولانی تر محیطشان تازگی و انرژی لازم را خواهد داشت.

سبک طراحی داخلی منزل

پس از آن به سراغ رنگ بروید، یادتان باشد که تغییرات دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل را با عجله انجام ندهید . دیده شده افراد یکروز را برای انتخاب کاغذ دیواری، کابینت  آشپزخانه ، کف و… تعیین می کنند و کارهای خود را زود یکسره می کنند که این یک کار غیر اصولیست و کلیه امور طراحی داخلی و بازسازی دکوراسیون داخلی باید لول به لول و قدم به قدم پیشرفته و انتخاب شوند

که در عین زیبایی و کارایی با یکدیگر هارمونی و هماهنگی کامل داشته باشد که انجام اصولی کلیه این کارها به دست افرادی باید انجام شود که تمامی مسائل فوق را رعایت کرده ، تجربه و سلیقه کافی را داشته ، به نرم افزار های روز طراحی داخلی مسلط باشد و وقت کافی برای هدف کار شما بگذارد. لازم به ذکراست مارون دکور پیشتاز طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون داخلی می باشد.