ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

بزرگ نشان دادن فضای اتاق

امروزه با بالارفتن هزینه ی مسکن ، توان بعضی از ما برای خرید خانه های بزرگ با اتاق های بزرگ پایین آمده است و شاید بعضی ما اصلا نخواهیم اتاق های بزرگی داشته باشیم. بزرگ نشان دادن فضای اتاق یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش هزینه ها است.

به هر حال ما در این مقاله به شما کمک میکنیم که با به کار گیری اصول درست دکوراسیون داخلی ، کاری کنید که اتاق شما بزرگتر به نظر برسد.

رنگ دیوارها :

دیگر لازم نیست که حتما به خودمان اجبار کنیم که رنگ دیوار ها باید سفید باشد  ، باید بدانیم که بعضی از رنگ های تیره باعث میشود که کنج های اتاقِ معلوم نباشد و اتاق بزرگتر به نظر برسد. با استفاده از این نکته کوچک میتوانید منزل خود را با یک طراحی داخلی مناسب بزرگتر جلوه دهید.

بزرگ نشان دادن فضای اتاق با دکوراسیون

چیدمان:

در اتاق هایمان باید سعی کنیم از مبل ها و راحتی های کوچک استفاده کنیم چون معمولا بیشترین فضای اشغالی توسط همینهاست.

از مبل های چند کاره که اینروز ها با قیمت مناسب همه جا پیدا مشوند استفاده کنید تا مبل و تخت خواب و صندلی را با هم داشته باشیم.

باید سعی داشته باشیم تا اگر میزی و یا گلدان و وسیله ای دکوری در اتاقمان داریم ، آنها را در کنار دیوار جا بدهیم تا وسط اتاق خلوت تر باشد زیرا هرچه در هنگام نگاه کردن به فضای اتاق، چیزی نباشد که جلوی دیدمان را بگیرد،اتاق بزرگتر به نظر میرسد.

قرار دادن تلوزیون و تخت خواب در کنج ها و داخل دیوار نیز بسیار روش خوبیست.

بزرگ نشان دادن فضای اتاق

نورپردازی :

نورپردازی مناسب نیز کمک زیادی به شما میکند مخصوصا اگه نو به صورت طبیعی باشد.

با ساختن پنجره های بزرگ هم از نور طبیعی بیشری بهره خواهید برد و همه دریچه ای رو به بیرون برای شما باز میشود که گاهی اوقات خطای دید به وجود می آورد که بنظذ میرسد بیرون هم بخشی از اتاق شماست.

 

 

بزرگ نشان دادن فضای اتاق

این ها بخشی از نکات درباره بزرگ نشان دادن فضای اتاق بودند در مقالات بعدی بیشتر به این موضوع با استفاده از طراحی داخلی مناسب و حتی استفاده از سقف کناف و کناف دکوراتیو میپردازیم.