ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن موضوع این مقاله می باشد ، دکوراسیون به معنای کلمه، آراستن معنا دارد و به نوعی چیدمان در فضا با عناصر مختلف می باشد. مدرن هم در معنای کلمه به معنای بروز بدودن و گرایشی نو آورانه با پرهیز از اضافات می باشد. دکوراسیون داخلی بیشتر مربوط به علم آراستن و چیدمان ظاهری محیط می باشد. طراح داخلی با توجه پلان ، متریال و پوشش های اصلی فضا مانند سقف، دیوار ، کف ، دکورها آشپزخانه ، پنجره و دربها تغییرات ظاهری را شروع کرده و پس از آن روی لوازم دکوراسیون داخلی مانند از ست کردن کاغذ ، پرده و مبلمان با رنگبندی مناسب سپس میز ، فرش ، تابلو و دیگر لوازم و اکسسوری ها کار را به اتمام می رساند.

دکوراسیون داخلی مدرن

وقتی حرف از دکوراسیون داخلی مدرن می شود باید در نظر داشته باشید متریال ، لوازم و اساس خود را مطابق با متد روز تهیه کرده و از دکوراسیون های موفق سبک مورد علاقه ی خود ایده هایی داشته باشید تا هدف شما از بازسازی یا تغییر دکوراسیون داخلی مدرن شما مشخص شود و بهترین انتخاب ها را انجام داد. در طراحی داخلی مدرن به فکر ایجاد تعادل باشید حالا یا به شکل تقادن یا عدم تقارن اما وحدت فرم ها را حفظ کنید، می توانید از بافت های خشن و نرم در کنار هم استفاده کنید. امروزه عدم تقارن در دکوراسیون داخلی بیشتر مورد پسند قرار میگیرد و طرفداران زیادی دارد. باید در دکوراسیون داخلی مدرن عکس ها و ایده هایی جذاب در کار تزریق کنید.

دکوراسیون داخلی مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

در زمینه ی طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و تغییرات ظاهری و بهینه سازی ساختار محیط ، مفاهیمی مانند طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی و معماری ساختمان استفاده می شود. برای داشتن دکوراسیونی موفق باید هدف و برنامه ریزی داشت. در راستای بهینه سازی فضای زندگی و محیط پیرامون باید به مفاهیم طراحی دکوراسیون داخلی و اصول آن مسلط بود که این مهم برای بالابردن کیفیت و سبک زندگی لازم می باشد. طراحی داخلی به هنر طراحی زیبا و کاربردی فضای داخلی ساختمان گفته می شود. فضای داخلی تاثیری مستقیم بر کیفیت و سبک زندگی انسان ها دارد.

دکوراسیون داخلی مدرن

طراح معمار با استفاده از علم طراحی داخلی و دکوراسیون سعی دارد تا عملکرد کاربردی فضا را بهبود بخشد و نکات نثبت را در محیط گسترش دهد.

دکوراسیون داخلی مدرن

برای داشتن طرحی مطلوب در محیط خود طراح معمار با بررسی ویژگی های رفتاری ساکنین و تریب آن با استانداردهای معماری کار طراحی ساختمان را شروع می کند و به انجام امور می پردازد. در طراحی داخلی جنبه های بصری زیبایی شناسی و کاربردی بودن فضای ساختمان مدنظر قرار می گیرد، در ابتدا باید مقدمات لازم را بوسیه ی طراحی داخلی فراهم کرد تا بتوان دکوراسیون وفق برای آن ایجاد کرد.

استفاد صحیح از فرم ها و اشکال و بکار بردن خطوط طراحی متناسب با سبک پروژه از مقدمات طراحی داخلی به شمار می رود.طراحی دکوراسیون داخلی هر خانه ای لازم به فکر و برنامه ریزی و طراحی مناسب ، داشتن مهارت و آگاهی و همچنن رعایت قوانین خاصی است و حساسیت زیادی دارد ، می توان گفت سبک دکوراسیون داخلی منزل هر فردی نشانگر از ویژگی های شخصیتی اوست ،

سعی کنید با رعایت اصول و قوانین خانه ای بی عیب و نقص طراحی کنید و داشتن آن لذت ببرید.

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی مناسب و هوشمندانه به منزل شما جلوه ای خاص و زیبا می بخشد. بهترین بخش بازسازی ساختمان دکوراسیون داخلی آن است چرا که تزئینات نهایی روی کار نشسته و نتیجه ی طراحی مشخص می شود و به زبان ساده می توان گفت تا دکوراسیون شما اصولی نباشد خبری از خانه ی رویایی نیست پس پیشنهاد می کنیم از طراحان معمار در این زمینه کمک بگیرید و با منتقل کردن سلیقه ی خود به آن ها دکوراسیون موفق و مدرن برای محیط خود خلق کنید. مبلمان و وسایل خود را به نسبت سایز محیط انتخاب کنید و در هنگام خرید ابعاد محیط را به خاطر داشته باشید.

دکوراسیون داخلی مدرن

چیدمان مبل ها را می توان به فرم های ال شکل و یا دایره ای و نیم دایره قرار دارد و مانند سبک کلاسیک لزوما نیازی به چیدمان متقارن نیست. که همین فرمها به صورت غیر رسمی و نامتقارن سبب ایجاد حس صمیمیت در فضا میشود.

مهم وحدت وهارمونی بین طرح ها و رنگ هاست.

استفاده از متریال های مدرن و بروز کار شما را بیشتر به هدف خود نزدیک می کند.

دکوراسیون داخلی مدرن

در دکوراسیون داخلی خود از شلوغی پرهیز کنید و وسایل خاص انتخاب کنید

و از خود سوال هایی بپرسید و جواب آن را داشته باشید مثلا : آیاعاشق آخرین مدهای روز هستید؟ در سبک مدرن چقدر خواهان سادگی و چقدر خواهان طرحی جسورانه هستید ؟ دوست دارید هرچه که خواستید را فارغ از همه قوانین در خانه خود گرد آورید یا به انتخاب طراح انجام شود؟ می‌خواهید مانند هیچ‌کس نباشیدو دکوراسیونی خاص را تجربه کنید؟ در سبک مدرن می توانید به سبک های ماوریک و مینیمال به خواسته خود برسید.

طراحی دکوراسیون مدرن

برای تبدیل دکوراسیون منزل خود به سبک مدرن می توانید از پس از طراحی داخلی برای رنگبندی جذاب اقدام کنید ، یک تک رنگ جذاب، به خصوص برای پوشش دیوارها ، دیوار ها را به یک رنگ در نظر بگیرید و نهایتا یک دیوار خود را متافوت رنگامیزی کاغذ یا دکور کنید، سقف کناف با نورپردازی توکار استفاده کنید . معمولا افرادی که به دنبال محیطی پر از آرامش هستند علاقمند به طراحی داخلی مدرن هستند اصلی ترین ویژگی دکوراسیون سبک مدرن سادگی و خلوت تر بودن فضا است. پس بهتر است در انتخاب وسایل و چیدمان آنها به این مورد توجه داشته باشید و از شلوغی زیاد و آشفتگی در محیط پرهیز کنید.

دکوراسیون داخلی مدرن

رنگ سفید یا رنگ های طوسی روشن می تواند درخشش منزل شما را بیشتر کند و خانه را بزرگتر نشان دهد. استفاده از یک فرش نرم و پرزدار با سایز متناسب یکی از پارامترهای اصلی این نوع طراحی مدرن است بهتر است مبلمان را با توجه به پلان سالن و پذیرایی خود انتخاب کنید البته همیشه دکوراسیون داخلی داخلی شامل فقط چیدمان وسایل و مبلمان نیست، بلکه شامل قسمت های مهم تری از جمله انتخاب کاغذ دیواری، کفپوش ، انتخاب نوع سقف و طرح آن ، طرح و رنگ دیوار ها و حتی دقت در انتخاب وسایلی و اکسسوری هایی که در خانه یا محیط اداری شما و قسمتهای مختلف قرار می گیرد می توانند زیر مجموعه ی طراحی داخلی دکوراسیون باشد ؛

دکوراسیون داخلی را با اصول و قاعده و قوانین فنگ شویی در منزل خود بچینید

تا ظاهر زیبایی که می خواستید را برای شما به ارمغان بیاورد و محیط دکوراسیون داخلی شما مدرن شود.

دکوراسیون داخلی نئو کلاسیک

برای دکوراسیون داخلی نئو کلاسیک می توانید تا جایی که امکان دارد از نظم و تقارن استفاده کنید

یعنی همان قواعدی که در طراحی کلاسیک برای ما مشخص شده انجام می شود

دکوراسیون داخلی مدرن

و در متریال ،طرح و تزئیات المان هایی مدرن و معاصر در آن لحاظ می شود ، در واقع یکی از ویژگی های این سبک نظم زیاد سبک کلاسیک بهمراه مدرنگرایی طاهریست. در قسمت های مختلف سبک کلاسیک در طراحی داخلی ابزار ها و دکوری هایی قرار می گیرد که می توانید از هر کدام یک جفت یا به تعداد زوج تهیه کنید تا تقارن در فضا و هارمونی ابزار ها و فرم ها به صورت کامل رعایت شود.

دکوراسیون داخلی مدرن

همچنین می توانید در سبک دکوراسیون نئو کلاسیک از رنگ های بیشتر و مدرنتری نسبت به سبک کلاسیک انتخاب کنید و در دکوراسیون ترکیب آنها در کنار وسایل چوبی و ابزارخورده این زیبایی را دو چندان می کند. برای پیاده سازی سبک نئو کلاسیک در قسمت اتاق خواب می توانید از سرویس خواب و وسایل کلاسیک استفاده کنید . استفاد از لوستر ، پرده های بلن ، ابزار ،چب های تراش خورده و آینه از مشخه ها ی اصلی این سبک هستند که جلوه کار را بیشتر می کنند. می توانید برای انتخاب رنگ ها و ست کردن آن ها در این سبک جسورانه و بی پرواتر باشید.

دکوراسیون داخلی مدرن

و ماوریک مدرن سبک دکوراسیون مینیمال

با وتوجه به علاقه شما در میزان مدرن بودن ، شلوغی یا خلوتی کار ، سادگی یا خاص بودن طرح ها شما می توانید از این دو سبک که زیر شاخه سبک مدرن هستند دکوراسیون خود را پیروی کنید. برخی از افراد تصمیم می‌گیرند که در خانه خود سبک دکوراسیون داخلی مینیمال را پیاده سازی و اجرا کنند ، مینیمال به معنای سادگی و استفاده از حداقل هاست ، معمولا پرکاربردترین رنگی که در این دکوراسیون وجود دارد رنگ سفید و روشن است البته که با رنگ های تیره هم می توان این سبک را عملی کرد و این سبک شباهت زیادی از نظر ساده بودن به سبک مدرن دارد اما سادتر دنبال میشود.

دکوراسیون داخلی مدرن

استفاده از رنگ های خنثی در از ویژگی های بارز این سبک است و باید تا جایی که می توانید برای وسایل خود دکور های مینیمال ایجاد کنید و وسایل اضافی را از نمای ظاهری حذف کنید. مهم ترین ویژگی سبک مینیمال خلوت بودن فضا و پویا بودن فرم ها است که باعث ایجاد آرامشی خاص در محیط می شود، اما اگر دنبال هیجان بیتر در طراحی و دکوراسیون هستید ماوریک مناسب شماست این سبک جسورانه و بی پروا کار دکوراسیون و رنگبندی محیط شما را شکل می دهد. در این سبک اوج خلاقیت طراح برای ایجاد یک طراحی خاص بکار می رود و از وسایلی نا همگون تر نسبت به سبک مینیمال در آن استفاده می شود. هدف کار دیگر آرامش نیست و در ظاهر به دنبال ایجاد فضایی متفاوت هستید.

چیدمان دکوراسیون داخلی منازل

برای اینکه چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی به بهترین شکل ممکن انجام شود ،

باید فاکتورهای مختلفی مد نظر قرار گرفته شود و اصولی برای آن ها تعریف شود تا در نهایت با کمترین مشکل و سریع ترین زمان و با هزینه ای مناسب بهترین و مثبت ترین تغییرات در ساختمان انجام شود. بهتر است کار چیدمان توسط طراح دکورسیون انجام شود تا بازدهی کار بالاتر برود چراکه دکوراسیون دارای فاکتور های مهمی است که باید به آن توجه داشت یکی از این فاکتورها که مهمترین آن نیز می باشد ، نقش مبلمان و پرده می باشد . چراکه این دو بیشترین تاثیر را در دکوراسیون داخلی منزل میگذارند و مبل ها در دکوراسیون داخلی منازل نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند .

دکوراسیون داخلی مدرن

پس باید در انتخاب طرح ، رنگ و هارمونی آنها دقت زیادی داشته باشید

تا با هماهنگی سبک طراحی منزل محیط شما جذاب شود، می توانید با همخوانی روکش و طرح مبل با رنگ یا کاغذ دیواری دیوارها و سایر وسایل موجود در محیط هماهنگی بیشتری در خانه ایجاد کنید. از دیگر فاکتورهای مهم در دکوراسیون انتخاب قاب عکس ها و قاب های هنری متناسب با فضای خانه در فضایی مناسب که دارای ابعاد مناسب و نورپردازی ویژه می باشد .

دکوراسیون داخلی مدرن

نورپردازی و بازی نور عنصر اصلی دکوراسیون داخلی می باشد؛ زیرا نورپردازی می تواند به کمک نورهای طبیعی فضایی دلچسب ایجاد کند. میزان نور در قسمت های مختلف با توجه به کاربری ها باید مختلف باشد. همچنین رنگ نور مورد استفاده ، متناسب با سلیقه و حس و حال فضا انتخاب می شود. در آشپزخانه و پذیرایی باید بیشترین شدت نور را در منزل شاهد باشیم.

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن و استاندارد

باید وسایل با توجه به ابعاد محیط ، کاربری و نیاز های ساکنین تهیه شوند، و در رنگ بندی آن ها از سبک منزل و سلیقه ی ساکنین الهام گرفته و کاری زیبا خلق نمود. یکی از مهم ترین فضاهایی که در خانه ها کمتر به آن بها داده می شود وردی است ، بهتر است ورودی زیبا طراحی شود و فضای ورودی را از پذیرایی جدا کنید و همچنین قسمت آشپزخانه را از ناهار خوری تفکیک کرده اما آن ها را در نزدیکی هم قرار دهید. با جداسازی راهروی منزل و اتاق از پذیرایی به تفکیک هر چه بهتر قسمتهای مختلف منزل کمک کنید.

دکوراسیون داخلی مدرن

رنگ آمیزی از یکی مهمترین مسائل دکوراسیون داخلی است و می توانید با انتخاب رنگبندی صحیح جلوه کار خود را دو چنندان کنید و از رنگ برای رفع نواقص خانه استفاده کنید. مثلا شما میتوانید با انتخاب یک رنگ و طرح صحیح فضای خانه را بزرگتر یا بهتر بگیم دلبازتر جلوه دهید . از دیگر تاثیر گذار در چیدمان دکوراسیون داخلی منازل پارتیشن بندی فضاست ، یا به عبارتی تعریف کردن فضاهای مختلف بسته به کاربری و ابعاد آن ها ، که البته این ویژگی بیشتر مخصوص خانه هایی با متراژ بالاست اما باید در تمامی منازل بسته به پلان و ابعاد بهترین گزینه را لحاظ کرد.

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی مارون پیشتاز طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

لازم به ذکر است مارون با بیش از یه دهه فعالیت در زمینه امور ساختمانی کار طراحی دکوراسیون داخلی شما به سبک مدرن ، مینیمال ، نئوکلاسیک و ماوریک انجام داده و یکی از بهترین اکیپ های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در تهران را داراست . برای کار شما دو مدل طراحی میکنیم و مدیریت بودجه و نظارت روزانه بهترین طراحی دکوراسیون داخلی ممکن را برای محیط شما در نظر می گیریم ، بزرگترین افتخار ما رضایت مشتریان ماست ،

برای مشاوره و بازدید اولیه با ما تماس بگیرید

طراحی داخلی مینیمال طراحی داخلی دکوراسیون داخلی از مقالات دیگر ما بازدید کرده و اینستاگرام ما را دنبال کنید

دکوراسیون داخلی مدرن

در ادامه کلیپی از دکوراسیون داخلی مدرن برای شما عزیزان قرار دادیم که می توانید مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *