ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

طراحی داخلی ویلای مدرن

طراحی داخلی ویلای مدرن

نکات ،تصاویر، سبک ها و ایده های جذاب برای طراحی داخلی ویلای مدرن امروز در مورد طراحی داخلی ویلای مدرن برای شما مطالب و عکس و ایده هایی جذاب آماده کردیم ، برای رسیدن به طراحی ویلای مدرن باید موارد بسیار زیادی را رعایت کرد که در ادامه به آن ها می پردازیم . یک طراحی داخلی عالی و بدون نقص باید از ابتدا توسط طراح شکل گیری شود ، زمانی که هنوز سایت پلان و نقشه های اصلی مشخص نشده باشد. طراحی داخلی ویلای مدرن با قرارگیری در محل پروژه باید به خوبی شرایط محیطی و اقلیمی پروژه بررسی شود و زوایای مختلف به پروژه مسلط شد. مواردی مثل بهترین محل برای قرار گیری ویلا ، طوری که بهترین دسترسی را داشته باشد و امکان تقسیم فضا در محوطه را به ما بدهد ، ضمن آنکه بهترین چشم انداز را در زوایای اصلی برای ساکنین ایجاد کند . طراحی داخلی ویلای مدرن منظور از زوایای اصلی دیوار هایی از نمای ویلاست که در آن شما باید از پنجره ها با نهایت سایز ممکن استفاده کنید تا نهایت نور طبیعی و چم انداز را برای ساکنین بوجود بیاورد و پل ارتباطی بین طراحی داخلی و طراحی محوطه ی ویلا ی شما نیز باشد. طراحی داخلی ویلای مدرن همچنان روی محل قرار گیری ویلا تاکید داریم و پینهاد می کنیم کاملا این موضوع را مورد بررسی قرار دهید . بهتر است ویلا در موقعیتی قرار بگیرد که فضای کافی برای حیاط و محوطه اصلی داشته باشد و فضایی به عنوان حیاط پشتی در مقیاسی کوچکتر برای ساکنین ایجاد شود. مسیر دسترسی پیاده و سواره باید مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد و بهترین سایت پلان ممکن برای ویلای مدرن شما طراحی شود.

طراحی داخلی ویلا

طراحی محیط خود را به فردی خلاق سپرده و با توجه به سبک مورد علاقه ی خود درخواست کاری متفاوت را داشته باشید. محیط شما باید به نحوی طراحی شود که طراحی آن شما را به ستایش از آن هدایت کند. طراحی محیط ویلا همچنان باید در راستای افزایش کاربرد و کاربری صورت بگیرد و پروژه ضمن داشتن ظاهری جذاب دارای امکانات خاص و جذاب برای ساکنین داشته باشد.
طراحی داخلی ویلای مدرن
مهم ترین قسمت کار در ابتدای راه رسیدن به یک هدف واحد است که با انتخاب سبک بدست می آید. سبک مورد نظر خود را برای طراحی ویلای مدرن خود پیدا کنید ، سبک مدرن زیر شاخه های زیادی دارد که هریک ویژگی های خاص خود را دارند و به محیط المان هایی خاص تزریق می کند.
طراحی داخلی ویلای مدرن
ویلا های کلاسیک متناسب ویلاهایی که در جهت لوکس سازی انتخاب می شوند و متراژ و مساحت زیادی را می طلبند. ویلاهای روستیک بیشتر متناسب ویلاهاییت که اقلیم و شرایط آب وهوایی خاصی را تجربه می کنند . ویلای مدرن قابلیت های زیادی دارند و طراحی داخلی آن منعطف است و با اکثر شرایط قابل تلفیق هستند که البته سبک مدرن شامل چند زیر مجموعه می شود که در ادامه بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد . از مهمترین این زیر مجموعه ها می توان به سبک کارهای مینیمال و ماوریک نیز اشاره کرد که هریک برای سلیقه هایی خاص قابل طراحی و اجراست.
طراحی داخلی ویلای مدرن

طراحی و معماری داخلی ویلای مدرن

معماری داخلی به علم طراحی فضای داخلی یک ساختمان گفته می شود که طراح معمار بر توجعه به استانداردهای موجود آن را روی پروژه اعمال می کند.
طراحی داخلی ویلای مدرن
امروزه طراحی داخلی تلفیقی از خلاقیت ، هنر ، روانشناسی ، توسعه اقتصادی و مدیرت بودجه ، اقلیم و جامعه شناسی می باشد. يکی از نیازهای اساسی انسان در زندگی ، یافتن مکانی برای اسکان و زندگی می باشد و این را می توان از بناهایی که در تاریخ به جا مانده است مشاهده کرد. در طول تاریخ هر ساله معماری ساختمان ها بیشتر مورد تحقیق و بررسی و پیشرفت قرار گرفته است.
طراحی داخلی ویلای مدرن
در کنار مسائل بصر و زیبایی شناختی ساختمان همواره موضوع کاربری و استحکام ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار است. در ساخت یک سازه و بنا عوامل متعددی دخیل هستند تا خروجی مطلوبی و بی نقصی برای ساکنین ارائه شود. این مراحل به طور کلی و به زبان بسیار ساده از طراحی و ساخت یک بنا شروع شده و هر قسمت از ساختمان توسط افرادی حرفه ای متخصص بررسی و اعمال می شود. یکی از مراحل مهمترین عوامل در ساختن یک ویلا ، طراحی داخلی ویلا می باشد که زمان زیادی را ساکنین در آن صرف می کنند.
طراحی داخلی ویلای مدرن
برای مثال در نقشه یک ساختمانی ، خانه قسمت های مربوط به ورودی ، آشپزخانه ، سرویس ها، اتاق ها و سالن پذیرایی مشخصی شده که باید هر خانه با توجه به شرایط متخصی به خودش کار طراحی و نقشه کشی آن صورت بگیرد. در واقع می توان گفت معماری و طراحی داخلی تلفیقی از علوم و هنرهای مختلفی هستند که برای کمک به زندگی بهتر ما انسان ها فعالیت می کنند و مصالح و معماری داخلی خود نیز بر رفتار و سبک زندگی بشر تاثیرگذار خواهد بود.

انواع سبک در طراحی داخلی ویلا های مدرن

سبک مدرن برای ایجاد تعادل بین کاربری و ظاهر بصری ایجاد شده و استفاده از طراحی مدرن دارای المان هایی در طراحی وانتخاب متریال به شمار می رود. باید دید انتظار شما از طراحی داخلی یک ویلای مدرن چیست ؟ آیا دنبال کاری مدرن هستید که ضمن داشتن طرحی زیبا حس آرامش و سکون رو به شما منتقل کند ؟
طراحی داخلی ویلای مدرن
یا ویلایی مدرن می خواهید که تمامی قواعد را کنار زده و با طراحی خود شما و بینندگانش را شگفت زده می کند ؟
طراحی داخلی ویلای مدرن
اگر برای شما خاص بودن طراحی و ماهیت ویلا در اولویت قرار دارد بهترین سبک برای شما سبک ماوریک است. ماوریک هم در فضاهای کوچک و هم در فضاهای بزرگ می‌تواند به کار رود و نتایج مثبتی را در پی داشته باشد.
طراحی داخلی ویلای مدرن
در این سبک طراحی از نهایت خلاقیت خود استفاده کرده و فرم هایی را برای طراحی استفاده می کند که لزوما دارای قوائد خاصی نیست و رویکرد و ظاهری غیرمعمول و متعارف را ایجاد می کند. استفاده از طرح ، فرم ، اشکال ، رنگبندی و دکوراسیون داخلی جسورانه از مشخصه هایی اصلی این سبک نیز می باشند. در عکس این سبک هم سبک مینیمال وجود دارد که تاکید بر سادگی در استفاده از فرم ها و طرح ها می باشد و در کل پرهیز از شلوغی ها و تزئینات و دکورهای بیش از حد را به دنبال دارد. مینیمال استفاده از حداقل ها برای رسیدن به محیطی ایده آل است
طراحی داخلی ویلای مدرن
و کاری آرمش بخش و دلباز را در نهایت برای ساکنین رقم می زند که در این مقاله می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست بیاورید. سبک های مدیترانه ای و معاصر هم ویژگی های مشترکی با سبک مدرن دارند که در مقالات آتی به آن ها نیز می پردازیم.

طراحی معماری داخلی ویلای مدرن

هدف معماری داخلی قطعا ایجاد فضاییست که علاوه بر جنبه های بصری ، زیبایی و آرامش، کارایی و امکانات لازم را نیز داشته و برای استفاده دارای سهولت و جذابیت باشد. یک معمار داخلی نه تنها می تواند فرم و شکل یک بنا را بسازد بلکه می تواند سبک زندگی ساکنینی که قرار است از ساختمان استفاده کنند تحت شعاع قرار دهند و به کیفیت زندگی افراد بیفزایند. پس در نظر داشته باشید با ساختن ویلایی رویایی می توانید زنگی خود را جذاب تر دنبال کنید.
طراحی داخلی ویلای مدرن
یکی از عواملی که در این مهم نقش بسزایی دارد نورپردازی و نور طبیعی است ، استفاد از حداکثر نور طبیعی در محیط در قسمت مناسب منزل ، ایجاد المان ها و مشخصه های نوری حرفه ای و مناسب در سطوح مختلف یکی از همین موارد می باشد. فرد معمار با در نظر گرفتن شرایط محیطی و اقلیمی و جنبه علمی ساخت و ساز ساختمان نیز می تواند جایگاه و زوایای مناسبی را برای ایجاد نورگیر، پنجره و اندازه و شکل آن تعیین و طراحی نماید. یکی دیگر از ویژگی هایی که در ساخت یا بازسازی ویلا همانطور که گفته شد بسیار مهم است ، در نظر گرفتن موقعیت و فضایی است که ساختمان در آنجا ساخته شده یا ساخته می شود.
طراحی داخلی ویلای مدرن
این بدان معناست که شکل و فرم کنونی ویلا که توسط اولین معمار ساخته شده است متناسب با آن زمان و شرایط آن دوران بوده است و نیازمند ترمیم و تغییر در راستای بهبود هرچه بیشتر ویلای مدرن شما می باشد. حتما شما نیز خانه هایی را دیده اید که نمای بیرونی آن ساختمان بسیار قدیمی می باشد ولی در داخل آن به بازسازی صورت امروزی و کامل تغییر یافته است . بهتر است هنگام بازسازی ترمیم نما و محوطه سازی هم در دستور کار قرار بگیرد تا کار بیشتر دلنشین شود.

طراحی داخلی ویلای مدرن با نیاز های روز

باید نیاز های ساکنین یک خانه مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد تا برای تک تک ساکنین هم از نظر استراحت ، هم از نظر تفریح ، هم از نظر کاربرد یک منزل بی نقص برنامه های خاصی طراحی شود . شما به عنوان طراح باید از ورودی یک منزل شروع کرده و برای تک تک قسمت های منزل برنامه داشته باشید و فکر تمامی مسائل و چالش هایی که یک خانواده در استفاده از ویلا یخود دارند را کرده باشید. محل قرار گیری سرویس باید نزدیک ورودی باشد و آشپزخانه در رده ی بعدی قرار می گیرد ، محل نهار خوری در نزدیکترین محل به آشپزخانه است و باید محیط گرم و صمیمی برای طراحی این محل صورت بگیرد.
طراحی داخلی ویلای مدرن
اتاق ها باید داری امکانات بسته به ساکنین خود داشته باشند و در صورتی که مشکل متراژ در پروژه نیست اتاق ها داری سرویس حمام و دسشتویی مجزا باشند و برای هر کدام کمد ها و دکورهایی با توجه به ساکن آن اتاق طراحی شود ، برای یک ویلا یک الی دو واکینگ کلوزت باید طراحی شود ، دسترسی اتاق به واکینک کلوزت طراحی شده باید به نحوی باشد که کمترین مسیر طی شود و در دسترس ساکنین قرار بگیرد .
طراحی داخلی ویلای مدرن
بهتر است از پشت بام ویلای خود به عنوان روف گاردن استفاده کنید و امکاناتی مانند آبراه ؛ آتشگاه ، جکوزی ، استخر و فضا سازی را در آن داشته باشید تا لذت ساکنین برای استفاده از ویلای مدرن خود بیشتر و بیشتر شود. در کل شما می توانید در محوطه و طراحی داخلی خود از امکانات روز دنیا بهره برده و لذت بیشتری را تجربه کنید

اصول طراحی و چیدمان ویلای مدرن

شما قبل از این سبک مورد علاقه خود را پیدا کرده اید و طبق آن کار طراحی داخلی خود را استارت زده اید ، به شما پیشنهاد می شود که چیدمان ویلای مدرن خود را به دست طراح معمار خود سپرده و با توجه به ویلای طراحی شده کار دکوراسیون داخلی و چیمان خود را به نحوی پیش ببرید که مکمل طراحی داخلی مدرن شما باشد و کار شما را از نظر زیبایی به کمال برساند.
طراحی داخلی ویلای مدرن
البته اگر ایده خاصی در ذهن خود برای چیدمان دکوراسیون داخلی دارید اصلا نیازی به نگرانی نیست ، می توانید طراحی خود را در جریان سلیقه و ایده های خود قرار دهید تا کار بیشتر باب میلی شما طراحی و اجرا شود. قبل از شما افراد و گروه های زیادی دست به طراحی و دکوراسیون داخلی منزل در سراسر جهان زده اند و شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای آن ها ایده بگیرید و با سبک مورد علاقه ی خود بیشتر آشنا شوید و آن را در اختیار طراح خود قرار دهید ، و ترکیب ایده های طراح معمار خود را با خلاقیت و سلیقه خود ترکیب و طراحی جدیدی را خلق کنید.
طراحی داخلی ویلای مدرن
استفاده از رنگ های روز ، متریال ها مصالح مناسب هم در طراحی داخلی ویلای مدرن هم در دکوراسیون داخلی از عواملیست که کار شما را مدرنتر و زیباتر می کند .طراحی دکوراسیون داخلی امروزه به عنوان یک دانش محسوب می‌شود و با استفاده از آن در محیط های مختلف می شود اهداف بسیار مهم و جذابی را دنبال و خلق کرد. کافیست بخواهید تا خاص زندگی کنید.

با مارون به رویای خود در داشتن محیط خاص و رویایی نزدیکتر شوید

شرکت مارون با بیش از یک دهه فعالیت مفید در زمینه ی طراحی واجرای کلیه امور ساختمانی افتخار دارد که در سراسر ایران با بالاترین کیفیت فعالیت می کند ،نقشه کشی طراحی سه بعدی و اجرای محیط شما از صفر تا صد با آخرین متد روز، ما کار شما را با توجه به اصول معماری روز دنیا ، رعایت استاندارد های طراحی با توجه به سبک مورد علاقه شما در دو مدل طراحی می کنیم تا شما عاشق ویلای خود شوید ، به ما اعتماد کنید تا ویلایی رویایی و بدون نقص برای شما طراحی کرده و با اکیپی حرفه ای در بهترین زمان ممکن کارتان را اجرا کنیم. مارون با اکیپی جوان و تحصیلکرده در زمینه ی معماری تمام توان خود را برای رضایت مشتریان گذاشته و افتخار ما رضایت مشتریان ماست ، ما در مارون کار شما را مدیریت بودجه کرده و با سبک های مختلفی که ارائه می دهیم سعی کرد هایم بهترین را در یک مجموعه برای شما عزیزان ارائه دهیم ، برای مشاوره و بازدید اولیه با ما تماس بگیرید تا کارشناس معمار ما در محیط شما حضور پیدا کند. دیگر مقالات مار را مطالعه و بررسی کرده و اینستاگرام ما را دنبال کنید… طراحی داخلی طراحی داخلی مدرن دکوراسیون داخلی طراحی محوطه منتظر دیگر مقالات ما نیز در این زمینه باشید و ویدئوی زیر ، که کلیپی از یک ویلای مدرن مینیمال است را مشاهده کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *