ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

30 ایده برای طراحی روف گاردن مدرن

طراحی روف گاردن مدرن

30 ایده جذاب برای طراحی روف گاردن مدرن

هنگامی که قصد دارید روف گاردن مدرن بسازید ایده های مختلف برای روف گاردن رویایی در ذهن نقش میبندد.

روف گاردن مدرن ، نیاز امروزه فضای شهر ها شلوغ به شمار می رود ، ایجاد فضای سبز بیشتر به تنفس و زیبایی بیشتر شهر ها کمک کرده و زندگی شهری را لذت بخش می کند .

روف گاردن مدرن
ایجاد روف گاردن مدرن و کاربردی به کودکان اجازه فضای مناسب برای تخلیه انرژی ، به بزرگسالان محلی برای کسب آرامش و محیطی در دسترس برای تفریحات خانوادگی خواهد بود.
روف گاردن ها سبک های مختلفی دارند که هر سبک با توجه به اقلیم محل قرارگیری پروژه ، کاربری و سلیقه ی کارفرما انتخاب می شود که هر سبک ویژگی ها و زیبایی خاص خود را خواهد داشت.

طراحی روف گاردن مدرن
روف گاردن مدرن

روف گاردن مدرن ، از خطوط طراحی سیال و یکپارچه خارج از هرگونه پردازش به اضافات شکل گرفته و از بروزترین امکانات بهره برده و متریال خود را از بروزترین متریال های معاصر استفاده می شود . انواع چوب های فراوری شده ، ترمو ، چوب پلاست ، کامپوزیت ها ، بتن های تزئینی ، سنک های چرمی ، سنک های اسلب و نورپردازی هوشند از عناصر این سبک می باشند. راه را برای  طراحی روف گاردن مدرن روشن کنیدبا سازنده یا پیمانکار خود چک کنید تا ببینید آیا سقف شما می تواند فشار خاک، ظروف و غیره را برای طراحی روف گاردن مدرن نگه دارد.

روف گاردن در کل به مکانی روی پشت بام خانه گفته می شود که دارای فضای سبز و محوطه سازی باشد.

طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن مدرن و طراحی روف گاردن روستیک دو نمونکه از پر کاربردترین سبک های طراحی منظر و روف گاردن می باشند ريالطراحی روف گاردن روستک که در آن از استفاده از متریال های طبیعی با توجه به اقلیم پروژه ، مانند سنگ و چوب بیشتر استفاده شده و در این سبک به جزئیات بیتر پرداخته می شود و فرم ها با فت و عمق بیشتری نمایان و از رنگ بندی گرم استفاده می شود.

روف گاردن جزء فضا هایی است که بیشترین دقت را باید برای ایجاد وساخت آن داشته باشید.

طراحی روف گارن مدرن ، که از بروزترین متریال ها ، طرح های ساده ، فرم هایی چارگوش و وحدت بین فرم ها و استفاده از رنگبندی ترکیبی است.

عوامل مختلفی باید بررسی شود و بعد از آن هر محیط با توجه به سلیقه ی کارفرما و سبک مورد نظر ساکنین طراحی شود، بهتر است کار خود را در دو مدل طراحی شده ببینید تا نقاط ضعف و قوت هر طرح مشخص شده و گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید.روف گاردن مدرن دارای باید دارای بالاترین امکانات روز باشد.

در روف گاردن شما به طور کل باید خروجی های آب در مناطق مختلف ایجاد شوند تا هنگام نظافت آب مسیر زیادی طی نکند و محیط زودتر و راحت تر مظافت شود ، کف روف گاردن به طور کامل و اصولی آببندی شود ، آبراهه ها ، آبنما ها و حوضچه ها ، جکوزی و استخر باید با توجه به سازه محیط انتخاب و جداگانه آببندی شود و خروجی آن ها تفکیک شود .

طراحی گاردن مدرن

کلیه گیاهان باید متناسب با شرایط آب و هوایی و اقلیمی محیط انتخاب و دارای خروجی آب و هوا برای تنفس گیاهان باشد تا در طول زمان گیاهان خشک نشده و به طور طبیعی رشد داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم حتما محیطی مسقف مانند آلاچیق در روف گاردن خود داشته باشید و از عنصر آب ، آتش در کار خود استفاده کنید . مسیر های دسترسی باید کامل بررسی و هوشمندانه ایجاد شوند تا کاربرد فضا افزایش یابد و دسترسی به قسمت های مختلف به بهترین شکل ممکن تعریف شود.

در کل اصول ایمنی باید چاشنی زیبایی کار باشد تا ضمن جذابیت کار ایمن باشد و در طول زمان دوامی مناسب داشته باشد

 اقدامات ایمنی – نصب نرده ها و پناهگاه های مینیاتوری به منظور حفاظت از گیاهان از سقوط اشیاء (اگر شما به عنوان مثال با ساختمان های بلند تر احاطه شده)شروع به تحقیق در مورد نوع گیاهان که می توانند رشد کنند برای طراحی روف گاردن مدرن و با متخصص در مورد نگهداری صحبت کنید.

 نصب اسپرینکلرها یک ایده عالی است، طراحی روف گاردن مدرن خصوصا در طول تابستان و پاییز باید برنامه ریزی اصولی انجام شود تا زمان سرگرم کننده و توسعه روف گاردن همه و همه پروسه ای سراسر لذت بخش باشد .

 اگر شما در شهر زندگی می کنید احتمالا در محل زندگی خود باغ و یا باغچه و یا فظای سبزی در اختیار ندارید داشتن فضای بیرونی همیشه در مناطق شهری از امتیازات شهر نشینی مثبت برای طراحی روف گاردن مدرن محسوب می گردد و اگر شما در یک ساختمان بلند یا بلوک آپارتمان زندگی می کنید، شما به سادگی می توانید باغچه ی با کیفیت خود را داشته باشید اگر در طبقه بالا زندگی کنید و حقوق دسترسی به سقف داشته باشیدیا شاید شما تراس سقف خود را داشته باشید که هنوز استفاده نکرده اید؟ 

روف گاردن مدرن

پشت بام ها فرصت های عالی برای ایجاد و طراحی روف گاردن مدرن را فراهم می کند و می تواند به عنوان همتایان طبقه ی اول خود جذاب و آرام باشدمشاوران ما در مورد همه چیز از طرح با سبک های مختلف تا ملاحظات ساختاری به شما کمک می کنند تا محیطی رویایی برای شما شکل بگیرد.طرح های روف گاردن مدرن، کاشت گیاهان 4فصل و نورپردازی حرفه ای تخصص ماست و  تلاش ما تبدیل شدن محیط شما با نهایت دقت و ظرافت به یک روف گاردن شیک و مدرن است .

ما در این مقاله سعی کردیم 30 ایده جذاب برای طراحی روف گاردن مدرن و محوطه سازی فضای سبز را ارائه دهیم . با تماس با کارشناسان مارون دکور یک قدم به خلق رویاهای خود  نزدیکتر شوید.پاخگوی اعتماد شما خواهیم بود و بیشترین تلاش خود را برای ایجاد فضایی زیبا ، مدرن و اصولی که در طول زمان دوام مناسب داشته باشد خواهیم کرد.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery type=”image_grid” images=”3662,3663,3664,3665,3666,3667,3668,3669,3670,3671,3672,3673,3674,3675,3676,3677,3678,3679,3680,3681,3682,3683,3684,3685,3686,3687,3688,3689,3690,3691″][/vc_column][/vc_row]

روف گاردن می تواند از یک محوطه ی معمولی با چند گلدان شروع شود تا روف گاردن هایی که تمامی امکانات رایکجا دارند

 

در روف گاردن باید از متریال هایی استفاده کرد که مقاوم بوده و سولفاته های آب را جذب خود نکند و از دوام در طول زمان بهره ببرد

طراحی روف گاردن مدرن باید طوری باشد که ضمن تقسیم فضای محوطه ، فضایی خالی برای استفاده ساکنین در نظر گرفته شود

طراحی محوطه

باید از طراحی محوطه بهترین استفاده را کرد تا بهترین نمای ممکن قابل استفاده و جهت های دارای مزاحم فضاسازی شود

شیشه های مورد استفاده در روف گاردن باید لمینیت یا نشکن باشد و از دوامی عالی برخوردار باشد

روف گاردن

این امکانات می توانند دیوار سبز، آبراهه ، جکوزی ، استخر ، آبنما ،آتشگاه ، امکانات و نورپردازی هوشمند ، مون روف و بسیاری دیگر باشد

ضمن مسائل مربوط به زیبایی شناختی باید سازه ساختمان را بررسی و تاسیسات و خروجی هارا نیز تقویت کرد

نورپردازی یکی از مهمترین فاکتور های جذابیت کار می باشد که باید در چند سطح مختلف ارائه شود

بیشترین تاثیر را با استفاده از خاص ترین گیاهان رو روف گاردن خود بگذارید

و برای هر کدام ، خروجی ، نور و فضای ویژه در نظر بگیرید

کار کردن در این فضا نیازمند تجربه ی بالا و رعایت اصول بسیار زیادی از طراحی تا اجرا می باشد

از طراحی تا اجرای بدون نقص روف گاردن نکات بسیار زیادی وجود دارد و روف گاردن را به سبک های مختلفی می توان طراحی کرد

که در این مقاله بیشتر در مورد آن توضیح داده ایم

مارون در زمینه ی روف گاردن ، محوطه سازی و فضای سبز از بهترین اکیپ طراحی واجرا بهره می برد و در سراسر ایران با بهترین کیفیت فعالیت میکند از نمونه کارهای ما بازدید کنید

و برای طراحی محیط خود که در دو مدل انجام می شود با ما تماس بگیرید

از دیگر مقالات ما نیز دیدن کنید و مقالات مارا دنبال کنید…