ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

تعادل در دکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی از ارکان اصلی طراحی داخلی به شمار می رود، باید یادمان باشد که هر بازسازی یا تغییری باید هدفمند باشد و تعاد در آن حفظ شود

چرا که هدف این است که کاری کنیم تا اتاق کارآمد تر شده و ظاهر زیبایی داشته باشد. اما چگونه باید این کار را انجام داد؟ مثلا در اتاق ها . در چیدمان هر اتاق دقت بفرمایید که اسباب و اثاث کمتری داشته باشد .

تعادل در دکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی

اگر اثاثیه زیاد باشد اتاق شلوغ به نظر می رسد و این مخالف علم فانگ شویی می باشد .نباید همه ی وسایل اتاق را دقیقاً مقابل دیوار قرار داد ، اگر فضای اتاق به شما اجازه می چند تکه از مبلمان یا وسایل کناف دکوراتیو را با فاصله از دیوار قرار دهیم و این گونه دید صمیمانه تر و یکپارچه تری به اتاق بدهیم.

تعادل دردکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی

در چیدمان مبلمان و لوازم دکوراتیو اتاق باید به دنبال جفظ تعادل باشید.اگر مبلمانی برای اتاق در نظر دارید دقت کنید که از مبلمان بزرگ یا زیاد استفاده نکینید چراکه وقتی تعداد زیادی از مبلمان بزرگ در یک اتاق قرار می گیرند ، اثر کسل کننده و نا آرامی روی انسان می گذارد ضمن آنکه هارمونی خود را با سایز اتاق ازدست می دهد.

تعادل دردکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک مدرن

طراحان حرفه ای می دانند که چطور وزن و ابعاد مبلمان را با بهترین مقیاس و کنتراست در اتاق به تعادل برسانند.حال نوبت طراحی داخلی است.

تعادل دردکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی سفید و زیبا

کار طراحی داخلی را با سقف اتاق شروع می کنیم ، ما به شما یک طراحی نه چندان شلوغ متناسب با محدوده سنی و کارایی شما پیشنهاد میکنیم که بهترین متریال برای اجرا ، سقف کناف می باشد ضمن آنکه اگر از ال سی دی در اتاقتان استفاده می کنید می توانید از کناف دکوراتیو در دکور ال سی دی خود بهره برده و آن را روی دیوار نصب کنید

تعادل دردکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی با فضا زیاد

. دیوار اتاق را می توانید ترکیبی کاغذ دیواری کنید که هرچه رنگ تیره تر انتخاب کنید کار شیکتر و هرچه رنگ انتخابی روشنتر باشد کار دلبازتر خواهد شدکه انتخاب آن به هدف شما از طراحی داخلی و بازسازی منزل محیطتان بر می گردد. کف اتاق را می توانید از سبک و رنگ و طرح مورد علاقه تان استفاده کنید.

تعادل دردکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی طرح زیبا

البته چوب گرمی خاصی به اتاق می دهد( پارکت ، لمینیت ، کف پوش ) ضمن آنکه کف اتاق به یک قالیچه متناسب با محیط نیاز دارد (به خصوص زمانی که کف اتاق چوب نیست) . اینها نکاتی بودند از دکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی

 منتظر مقاله های دیگر دکوراسیون داخلی مارون در این زمینه باشید…

دکوراسیون داخلی اتاق خواب منزل ایرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *