ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل

بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل

با توجه به گسترده شدن متریال ها در بازسازی منزل و دکوراسیون داخلی امروزه انتخاب بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل بسیاری را دچار 2راهی قرار می دهد

که کدام را انتخاب کند! لترون یا ام دی اف ؟ این سوال رو که در بازار از فروشنده ها می پرسید جواب های مختلفی دریافت می کنید که اکثر با اغراق بیان شده و در اصل تفاوت زیادی بین این دو نیست.

بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل

 

از طرفی از نظر ظاهری و زیبایی هیچ کدام برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند و تفاوتی در زیبایی کابینت آشپزخانه شما ایجاد نخواهند کرد و تفاوت محسوسی که وجود دارد بیشتر در قیمت و جنس بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل است.

بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل

لترون را در اصل شرکتی آلمانی د‌ر سال ۱۹۶۳ د‌ر یک کارخانه صنعتی لاک و کاغذ اختراع کرد‌ که طراحی آن بوسیله ماشین انجام شده بود و بوسیله دستگاه تمام اتوماتیک تولید‌ می‌شود‌. این نوع روکش های (لترون) تولید‌ سالانه ای بالغ بر۱۵۰ میلیون مترمربع را دارسات و از نظر مصرفی در 5قاره جزء پر مصرف ها قرار میگیرد.

بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل مدرن

اما در ایران به به نئوپان‌هایی که توسط لترون روکش می‌شوند‌، لترون می گویند و از نکات مثبت لترون ها می توان به مقاومت بالای آن ها، قیمت مناسب و استحکام بیشتر د‌ر برابر ضربه، سایید‌گی و نور آفتاب است .

بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل

به گفته کابینت سازان تنها تفاوت بین لترون و ام دی اف های بازار در درون مغز آن هاست چرا که هر دو توسط لترون روکش شده و هر دو سفیدرنگ هستند. برای تولید ام دی اف ها ما نیاز به الياف خشك چوب هستیم و توسط دستگاه هایی تولید می شود که که ريفانيرهاي معمولي تحت فشار اتمسفريك و ريفانيرهاي تحت فشار بخار آب توليد می کنند

بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل

که این دستگاه توانایی خرد کردن و ریز کردن چوب و تلفیق آن با چسب را داراست، اما لترون ها از خرده های بزرگتر و نه زرات بسیار ریز تشکیل می شوند و در نهایت از روکش یک مدل بهره خواهند برد.

بهترین بدنه برای کابینت آشپزخانه منزل

پس آن گونه که در بازار یک جنس را مرغوب یا غیر مروب می نامند نیست و تفاوت اندکی بین این 2 وجود دارد ضمن آنکه لترون ها از قیمت پایین تری بهره می برند،منتظر مقاله های دیگر دکوراسیون داخلی مارون در این زمینه باشید..

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *