ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

کابینت های متفاوت

کابینت های متفاوت

.بازسازیکابینت آشپزخانه علاوه بر جنبه زیبایی که خود به محیط می بخشد روی کلیت دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی محیط شما تاثیر بسزایی دارد.همگی میدانیم که در اکثر آشپزخانه ها، قسمت زیادی از فضای محیط به کابینت های متفاوت اختصاص داده می شود

یا بهتر است بگوییم در حقیقت با نصب کابینت ها و اختصاص دادن فضای زیادی به آنها ، به نوعی فضاسازی کاربردی انجام می گیرد که می توان وسایل و لوازم مختلفی را در آن ها نگهداری کرد.

کابینت های متفاوت مدرناما طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند که طراحی کابینت آشپزخانه نقش مهمی در دکوراسیون آن دارد . امروزه بنابر افزایش تقاضا و اهیمیت بیشتر مردم به این مهم ، انواع مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف کابینت در بازار موجود است و اگر شما به عنوان خریدار باشید در مورد انتخاب، سردر گم خواهید شد که چه رنگی ؟ چه مدلی ؟ چه طرحی؟ و… برای شما مناسب است.

کابینت های متفاوت مدرن

آشپزخانه های امروزی دیگر تنها مکانی برای کارهای آشپزی و انبارلوازم مربوطه نیستند. آشپزخانه های جنبه های مختلفی دارند که بعضا دیده می شود در آشپزخانه ها به عنوان های مختلف افراد خانواده مشغول به فعالیت هستند. برای طراحی آشپزخانه بیش از هر اتاق دیگری در خانه نیازمند دوراندیشی و آماده سازی هستید، با مطالعه این مقاله کوتاه ، شاید بتوانید در جهت بهترین انتخاب خود در بازسازی کابینت های خود، کمی بیشترپیش بروید!

کابینت های متفاوت حرفه ای

ما اینجا کابینت های متفاوت را به سه دسته طبقه بندی میکنیم،در ابتدا نوع معمولی تر،در این نوع کابینت آشپزخانه ابعاد و اندازه ها و همچنین شکل و حالت این نوع کابینت های متفاوت کاملا محدود است و از نظرقیمت، برای همه ی افراد با هر توان و سطح مالی ای ، تقریبا مقرون به صرفه و مناسب می باشند که نقطه ی قوت این گونه از کابینت های متفاوت هم ، همین است. کابینت های معمولی ، شکل و اندازه ای مطابق با استانداردهای متداول و به مانند اکثر کابینت هایی که معمولا دیده می شد را دارند و از آن جایی که ابعاد و قطعات این کابینت ها، به طور استاندارد و تقریبا بصورت پیش ساخته وجود دارد، می توان انتظار داشت که در کوتاهترین زمان آماده ی نصب در منزل مشتری شوند.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیک خانه

و اما کابینت های نوع دوم که در سفارش این نوع از کابینت ها، خریدار می تواند با توجه به میزان بودجه و موقعیت آشپزخانه ، طراحی داخلی محیط ، از بین دو گزینه ی طراحی شده یکی را انتخاب نماید.اندازه ها و اشکال متفاوتی از این نوع کابینت ها در بازار کار شده است که از سمتی ، این تنوع ، باعث خواهند شد مشتریان امکان حق انتخاب بیشتری ازبین چند گزینه داشته باشند و از سوی دیگر این سبک کابینت آشپزخانه نیمه سفارشی محسوب شده و قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهند.

کابینت های متفاوت و کاربردی

اما شاید شما بخواهید مدل خاص خو و سبک خاص خود را در کابینت آشپزخانه و طراحی دکوراسیون آن داشته باشید ( که لزوما نیازی به هزینه بیشتر نیست ) یا ممکن است در آشپزخانه ی شما، یک گوشه و یا یک فضای بد شکل با ابعاد نامتعارف وجود داشته باشد که نتوانید عیوب آن را با کابینت های معمولی و نیمه سفارشی برطرف نمائید ، در اینجا ما پیشنهاد می کنیم به سراغ کابینت سازان حرفه ای بروید که قادرند با هر شکل و حالتی کار کنند که ضمن آنکه نواقص موجود در کارتان را برطرف کرده اید کابینت آشپزخانه خود را در کمال هماهنگی با دکوراسیون داخلی منزل خود به سبک مورد پسندتتان توسط طراح حرفه ای طراحی کرده باشید.لازم به  ذکراست مارون پیشتاز در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه می باشد. 

کابینت های متفاوت کاربردی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *