ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

5 راز طراحی حرفه ای

5 راز طراحی حرفه ای

هر چه صفحه اصلی ارتقاء شما در حال ساخت، راز رسیدن به نتایج درخشان توجه به جزئیات است. در حالی که طراحی اموال خود را ممکن است به نظر می رسد یکی از وظایف ساده تر تبادل، نتیجه بزرگ صبر و مراقبت باشد 5 راز طراحی حرفه ای در زیر آمده است..

در اینجا پنج راز که ما را به کمال طراحی و تزئین خانه خود می رساند عبارتند از:

1. شن و ماسه دور هر گونه نقص

برای دریافت بهترین پایان رنگ در اطراف خانه شما، شما نیاز به اطمینان از شما یک بوم صاف و بی نقص – چه که بر در و دیوار و یا چوب. در حالی که کاغذ سنباده خوب برای لکه های زبر کوچکتر و پلیسه است، توصیه می شود برای سرمایه گذاری در (و یا استخدام) یک چرخ سنباده یا سمباده قطب به از بین بردن تمام معایب در سقف و دیوارها خود را به آسانی به عنوان امکان پذیر است. شن و ماسه لازم برای صنعت چوب با استفاده از یک اسفنج شن و ماسه به هر گوشه کوچک و مخفیگاه را دریافت کنید.

5 راز طراحی حرفه ای در دکوراسیون داخلی

2. نخست دیوار خود را

سنباده کمک می کند تا از هر گونه عیب و نقص بالا بر روی دیوار خود را از شر، اما شما ممکن است در سراسر حفره ها و شکافهای است که می تواند فقط به عنوان مخل به پایان رنگ خود آمده است. هنگامی که این مورد است، استفاده از یک آستر. برای اطمینان از اینکه این نقاط وصله تحت پوشش خود را بالا دیده نمی شود، انتخاب یک پرایمر رنگی که منطبق انتخاب خود را از پوشش دیوار.

5 راز طراحی حرفه ای در دکوراسیون داخلی در مرحله قبل از پرایمر، مطمئن شوید که دیوار خود را نه چرب است. رنگ نمی خواهد به سطوح کابینت آشپزخانه کثیف یا راهرو کثیف بچسباند. استفاده از یک فرمول و مقدار کمی چربی متخصص به طور کامل از طریق هر کثافت قطع به دیوار خود را به بهترین شانس چسبندگی رنگ خوب است.

3. استفاده از یک چاقو بتونه بر روی نوار خود را

از بین بردن پوشش فیلم خود را پس از رنگ آمیزی و پیدا کردن که رنگ خود را هنوز خون از طریق می تواند بسیار بدتر. برای جلوگیری از این، مطمئن شوید که شما در حال انجام یک کار کامل از الصاق فیلم و یا نوار پوشش در کناف دکوراتیو از همان آغاز. شما می توانید این را با استفاده از چاقو بتونه ساده و اجرای آن بیش از بالای نوار برای اطمینان از مهر و موم شرکت است. استفاده از نوار پوشش حرفه ای و یا فیلم را به عنوان به نوار پوشش روزمره مخالف، این اغلب برگ مانده چسبنده پشت سر، که می تواند سخت به تمیز کردن.

5 راز طراحی حرفه ای در دکوراسیون داخلی

4. هم زمان به یک دیوار نگه دارید

شما ممکن است وسوسه برای انجام تمام trims و گوشه اتاق اول و بازگشت به پر کردن در محیط های بزرگتر از دیوار پس از آن. اینکار را نکنید! نقاشان حرفه ای همیشه به پایان خواهد یک دیوار در یک زمان به طوری که خار و نورد رنگ آسان تر است به ترکیب با یکدیگر. برای نگه داشتن رنگ و غلطک خود را از خشک شدن در حالی که تغییر بین دو سبک نقاشی در دکوراسیون داخلی، به سادگی سینی یا سطل خود را با حوله مرطوب پوشش زمانی که استفاده نمی شود.

5 راز طراحی حرفه ای در دکوراسیون داخلی

5. بارگذاری پس از آن

نقاشان حرفه ای همیشه با یک قلم مو لود آغاز شده است. این به این معنی بارگذاری پایین 1.5 اینچ قلم مو رنگ خود را با رنگ سقف کناف، ضربه زدن هر طرف از قلم مو بر روی سطل رنگ به حذف هر گونه میگذرد سنگین است. چه سبک دیگر در حال بارگذاری است وجود دارد؟ خب، اکثر نقاشان آماتور بار مسواک زدن آنها و سپس کشیدن آن در کنار ظرف برای پاک کردن اکثریت آن را دوباره!

5 راز طراحی حرفه ای در دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *