ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

هزینه بازسازی منزل

هزینه بازسازی منزل

هزینه بازسازی منزل در سال 99 به یک چالش ماهانه تبدیل شده در این مقاله ما برای شما محدوده قیمت بازسازی منزل در سال 99 را بازتاب میکنیم.بازسازی منزل از مقوله های مهم در امر معماری و دکوراسیون داخلی می باشد که با یک برنامه ریزی صحیح و با کار با یک شرکت معماری معتبر به بهترین نحو ممکن حاصل می گردد.هزینه بازسازی خانه را عوامل مختلفی تغییر می دهند اما در کل این هزینه از متری پانصد هزار تومان شروع می شود تا متری 3میلیون تومان و حتی بیشتر.

شما بسته به میزان تغییرات  ، میزان امکانات ، متریال های انتخابی و طرح خود هزینه ی ملکتان تغییر می کند و بهتر است قبل از شروع طراحی بدانید دقیق چه بودجه ای برای اینکار در نظر گرفتید تا کار شما مدیریت بودجه شود

بازسازی

هزینه بازسازی منزل مسکونی 

بهترین راه برای براورد دقیق هزینه بازسازی منل بهتر است با کاشرناسان ما جهت بازدید اولیه تماس بگیرید.

بازسازی امریست که نیازمند سلیقه ، علم روز طراحی ، تجربه ، مهارت و اکیپ های موفق اجراییست.

هنگامی که یک ساختمان جدید را خریداری میکنید و یا وقتی که در ساختمان فعلی خود احساسی خوب ندارید و تصمیم به بازسازی آن آپارتمان می گیرید باید ها و نباید هایی سر راه خود دارید که ما سعی میکنیم آن موارد را برای شما روشن کنیم ، در این مقاله سعی می کنیم به چالش های بازسازی آپارتمان اشاره کنیم.

بازسازی

هزینه بازسازی منزل ،طراحی و اجرای از کف تا سقف منزل 

بهترین حالت بازسازی منزل ، بازسازی از کف تا سقف است و بهتر است کار را کامل انجام دهید ، سقف کناف دکوراتیو با کمترین عمق  و دیوار های مدرن ایجاد کنید.

بازسازی

شما می توانید دیوارهای خود را نقاشی و یا کاغذ کنید ، اما برای هر چیز دیگری – از برش سوراخ ها تا نصب تلویزیون یا آثار هنری برای حذف دیوارها در کل – شما باید مجوز لازم برای اطمینان از عدم تداخل با عایق صدا و ساختار سازمانی را داشته باشید.

بازسازی کفپوش منزل 

 به کف محیط خود اهمیت بیشتری بدهید چرا که می توان آن نیازی که از محیط دارید را به راحتی از طریق کف منتقل کرد ، خواه کار گرم دوست داشته باشبد یا بخواهید محیط خود را دلباز تر کنید کف جایگاه ویژه ای د طراحی داخلی دارد .جایگزین کردن فرشها معمولا مشکل نیست، اما در مورد کفپوش ها باید برسی های گسترده تری را جهت بازسازی آپارتمان خود انجام دهید، زیرا اکثر ساختمان ها دارای شرایط خاص و سختگیرانه هستند و نیز این کفپوش ها باید   همسایگان طبقه پایین را در برابر گوش دادن به صدای کفش پاشنه بلند شما محاقظت کنند.

آشپزخانه و حمام

 شما مجاز به تعویض کابینت آشپزخانه و حمام می باشید. برای هر چیزی که ممکن است نشتی ایجاد کند، مانند کاشی کاری یا تغییر محل لوله ها، شما نیاز به تایید قبلی دارید.

نقش پنجره و درب  در هزینه بازسازی منزل

هر ورودی “مرزی” – مانند درهای جلو و بالکن – و همه پنجره ها اموال مشترک هستند، بنابراین شما نمی توانید جای درب جلو یا پنجره های جدید را جایگزین کنید. در برخی موارد، همین امر برای پرده ها  نیز کاربرد دارد. با این حال، شما آزاد هستید که درهای داخلی را تغییر دهید.شاید با تغییر درب و پنجره ها هزینه شما بالاتر برود اما در نهایت کار شما هماهنگ تر ، زیبا تر و جذاب تر می شود

بازسازی

برای بازسازی محیط مسکونی واداری خود هرچه زودتر اقدام کرده و بازدهی محیط خود را افزایش دهید

بازسازی

بازسازی محیط کار و محیط های اداری وتجاری علاوه بر افزایش راندمان کاری کارکنان مجموعه باعث ایجاد رونق در کسب و کا و رضایت بیشتر مشتریان می شود و در کسب و کار شما تحولی عظیم ایجاد می کند و شما می توانید با توجه به صنف فعالیت خود و محیطی که دارید کار بازسازی را به سبک های مختلف در کمترین زمان ممکن انجام بدهید

بازسازی

برای اطلاعات بیشتر در زمینه بازسازی ساختمان این مقاله را مطالعه کنید

گروه دکوراسیون مارون با افتخار آماره اجرای پروژه های بازسازی آپارتمان شما عزیزان می باشد ، کافیست با شماره های شرکت تماس گرفته و مشاوران ما پروژه شما را بازدید و یک پروژال ارائه نموده که در آن :

  • زمانبندی اجرای پروژه بازسازی آپارتمان

  • متریال مورد استفاده

  • بودجه مورد نیاز

  • و مراحل اجرای پروژه

دقیقا توضیح داده می شود و کار طبق همان چارچوب اجرایی می گردد . ما می توانیم با ایده های خلاقانه بهترین نتایج ممکنه را برای شما رقم بزنیم .

از نمونه کارهای ما و مقالات ما بازدید کنید و برای کارشناسی محیط خود با ما تماس گرفته

ومقالات مارا دنبال کنید ….