ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

اصول طراحی آشپزخانه

کابینت آشپزخانه در آشپزخانه کابینت ها از مهمترین و اصولی ترین اجزای آن محسوب میگردد که هم فظای زیادی را اشغال می کنند و هم در نگاه اول اصلی ترین مورد هستند ، پس این نکته اهمیت دارد که در انتخاب طرح و رنگ آنها حساسیت بسیار زیادی را به خرج دهید برای اینکه محیط آشپزخانه شما شیک و لوکس به نظر برسد .

برای انتخاب رنگ کاینت های آشپزخانه تان نکات بسیاری را می توانید مد نظر داشته باشید از این نکات میتوان به رنگ کفپوش های محیط آشپزخانه و یا رنگ دیوارپوش های آشپزخانه ی تان اشاره نمود.

سایر المان های موجود در آشپزخانه نیز از نظر طیف رنگی میتواند در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه شما اثر گذار باشد پس با دقت زیادی رنگ کابینت خود را انتخاب کنید تا کابینت های آشپرخانه منزل شما در نگاه اول بسیار شیک و لوکس و برجسته به نظر برسد.

رنگ کابینت منزل شما میتواند در طیف های مختلف رنگی قرار بگیرد ، برای مثال با انتخاب رنگ های روشن در کابینت آشپزخانه میتوانید شادی و نشاط را به محیط منتقل نمایید ، ولی اگر از کابینت در مدل کلاسیک استفاده میکنید و به مدل های کلاسیک علاقه مندید دیگر نمیتوانید با جسارت از رنگ های شاد استفاده نمایید.

اگر آشپزخانه شما کوچک است و نیز اگر از نظر نوری ، نور کمی را دریافت می کند پیشنهاد می کنیم که از رنگ های روشن و شادتر استفاده نمایید ولی اگر از نظر نور فضای آشپزخانه ی شما تامین میگردد میتوانید از سایر رنگ ها نیز سود ببرید . 

اگر از هر نوع و جنس کابینت و با هر طیف رنگیی استفاده نمودید باید به این نکته توجه داشته باشید که از کانتر کابینت زیبایی استفاده کنید تا جذابیت بالایی رابرای آشپزخانه شما محیا کند . 

گروه طراحان و معماران مارون با طراحی های لوکس و بروز خود آمادگی اجرای مدل های مختلف کابینت آشپزخانه را دارا می باشند. 

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانهکابینت آشپزخانهکابینت آشپزخانهکابینت آشپزخانهکابینت آشپزخانه