ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

کابينت آشپز خانه و انواع آن

کابينت آشپزخانه و انواع آن برای پاسخ دادن به این سوال باید بگوییم به طور كلي ٢طرح براي كابينت هاي آشپزخانه وجود دارد دو نوع اصلی کابینت آشپرخانه یکی كلاسيك می باشد  و دیگری کابینت آشپزخانه ی نوع مدرن كه با توجه به سليقه صاحب خانه ، انتخاب يكي از اين دو ،كاملا اختياري است . قبل از انتخاب نوع اصلی کابینت آشپزخانه خود حتما تحقیقات لازم را انجام دهید و نیز داخل وب سایت مارون دکور چند نمونه از کابینت های آشپزخانه بعلاوه ی نوع آن و نیز توضیحات تکمیلی ذکر گردیده است که برسی آنها خالی از لطف نیست.

در این مقاله تلاش نمودیم برخی از موارد را خدمت شما ذکر نماییم :

تفاوت هايي ميان اين دو وجود دارد كه با توجه به آنها ميتوان گفت كه در كابينت هاي مدرن از فضا بهينه تر استفاده شده است

عرضِ اين كابينت ها و عمق آنها از كابينت هاي كلاسيك بيشتر است و گاهي اوقات روي انها طرح هاي ساده اي وجود دارد

و دستگيره هاي انها نيز كمي شكل دار هستند

 

به كابينت هاي مدرن كابينت هاي فريم دار نيز گفته مشيود چرا كه در اكثر مواقع هر ٤ طرف آنها ديده نميشود و بدون فاصله در گوشه هاي آشپز خانه قرار دارد

استفاده مناسب از همه گوشه و كناره هاي آشپز خانه و به نحوي كه شلوغي به بار نياورد مهم است زيرا امروزه با وجود لوازم خانگي گوناگون ،  جاي بيشتري براي وسايل خود نياز داريم و با مدیریت درست و اصولی دکور آشپرخانه ی خود می توانید این فضا ها را به دست بیاورید . و دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی آشپزخانه خود را بهبود بخشید

 

در انتخاب انواع کابینت حتما باید به چوب به کار رفته در کابینت دقت فراوانی داشته باشیم . چرا که مهم نیست کابینت آشپزخانه ی شما کلاسیک باشد یا مدرن در هر دو حالت اگر جنس چوب به کار رفته شده در کابینت آشپزخانه یشما مرغوب نباشد پس در ادامه ی راه لطمه می بینید . کابینت آشپزخانه هم می تواند آشپزخانه ی شما را زیبا تر نماید و هم میتواند کارهای روزانه ی بانوان را و مشکلاتشان را رفع نماید.

 

این بود بخشی از کابينت آشپزخانه و انواع آن که توسط ما در اختیار شما عزیزان قرار گرفت

مهندسین مارون با تیم طراحی و اجرای تکمیل و مجرب خود آماده است بهترین خدمات را در زمینه ی کابینت آشپزخانه به شما عزیزان ارائه نماید.

با تشکر.