ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

چند پیشنهاد برای دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

یک طراحی داخلی 
دلنشین نیازمند به اشتراک گذاشتن سیلقه ، وقت ، انرژی ، تخصص ، تجربه و خلاقیتت است که در نهایت با داشتن این نکات کلیدی به رویاهایتان در محیط مورددنظرتان خواهید رسید

دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

.انسان ها معمولا کمال گرا می باشند و این بدان معناست   که تمایل دارد خود را برتر از دیگران نشان دهند ، برای اینکار چه محیطی بهتر از محل کار یا زندگی می باشد؟ چراکه هم در روحیات فرد تاثیر گذار خواهد بود هم شکوه دکوراسیون داخلی روز را در محیط خود به چالش کشیده و از آن خواهید برد.

دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

ما در این مقاله چند راه کار مفید در دکوراسیون داخلی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد :

با طرح های خاص دکوراتیو نه چندان شلوغ را هارمونی را بین سقف و چند دیوار خود ایجاد کنید :

ایجاد هارمونی در محیط در اولین مراحل کار از جمله زیرسازی های مورد نیاز برای رسیدن یک یک طراحی داخلی اصولی می باشد. می توان این تکنیک را با استفاده از سقف کناف و استفاده از کناف دکواراتیو در دیوارها عملی کرد.

modern-bedroom-دکوراسیون داخلی اتاق خواب

وسایل لوکس بزرگ تهیه نکنید یا اگر محیطتان متراژ بسیار بالایی دارد تهیه کنید : از وسایل لوکس کوچک تربرای تزئین منزل استفاده کنید این کار هم باعث می شود از وسایل دکوراتیو بیشتری استفاده کنید ، هم وسایل تزئینی شما جای بهترین قسمت های دکوارتیو منزلتان در مرکز توجه نیست وکار اصلی خود که ترکیب با محیط و تزریق روح به آن است را انجام می دهد.

دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

برای زیبا ترین وسایل تزئینی خود فضای اختصاص ایجاد کنید :

اگر در تزئینات خود دارای وسایل خاص ، آنتیک یا متفاوت را دارید که الزاما منظور ما گران بودن هم نیست می توانید برای آن یا آن ها یک دکور اختصاصی در فضای مناسب محیط که حتی می تواند یک پرتی بی استفاده باشد (اگرمیدان دید مناسبی داشته باشد) با چوب یا کناف ایجاد کنید.

دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

کابینت آشپزخانه  را فراموش نکنید :

در مقاله های قبلی به اهمیت کابینت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی اشاره شد و گفته شد که از اصلی نرین قسمت های منزل که هم در کارایی هم در دکوراتیو بودن محیط تاثیر بسزایی دارد آشپزخانه است که طراحی متفاوت ، استفاده از متریال مناسب  و تزئین متناسب و در عین حال رعایت سادگی این فضا از جمله مهمترین پارت های رسیدن به هدفتان می باشد که به کمک یک طراح حرفه ای بهتر عملی خواهد شد . منتظر مقاله های دیگر دکوراسیون داخلی مارون در این زمینه باشید…

دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

دکوراسیون داخلی شیک و دلنشین

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *