ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

چطور پرده و مبل را در دکور منزل ست کنیم

با سلام خدمت خانم های با سلیقه و خانه دار. چطور پرده و مبل را در دکور منزل ست کنیم باید گفت شاید ست کردن مبلمان و پرده های منزل این روزها به یکی از دغدغه های اصلی هر خانم خانه داری هستش.

دلیل اصلیش هم به خاطر نبود رنگ ها و مدل های مختلف هستش و این کا رو دشوار میکنه. گروه دکوراسیون داخلی مارون دکور سعی کرده تا در این مقاله راهکارهایی رو توضیح بده البته در دو بخش که شما بتونید رنگ مناسبی رو برای عنصر های با اهمیت منزلتون انتخاب کنید. اگر دوست دارید این مشکلاتتون رفع بشه مارو دنبال کنید. حب بریم سر موضوع اصلیمون که بگیک چطور پرده و مبل رو در دکور منزل ست کنیم

ست کردن مبل و پرده ها

در نظر داشته باشید که عنصر روح بخش منزل شما پرده هاتون هستن پس اگه میخواهید برای منزلتون از مبل هایی با طیف رنگی روشن استفاده کنید پس خیلی خیلی بهتره که برای پرده هاتون دستبزارید رو پرده هایی با رنگهای شاد همچنین شما میتونید رنگ فرش هاتونم از همون نوع رنگ بندی باشه باز زیبا تر هم میشه ولی دوستان عزیز این نکته روتوجه داشته باشید که حتما باید یکی از این دو مورد باید حتما از رنگ های متضاد استفاده شود .

مثلا میتونید رنگ های شاد پرده رو با فرشی به رنگ آبی آسمانی ست کنید. و با این الگو ها جلوه ی طراحی داخلی محیط منزلتون رو شادابی ببخشید و پر از انرژیش کنید . دقت داشته باشید که وقتی رنگ فرش شما آبی رنگ هستش حداقل در اجزای مبلمانتون مثلا دسته های مبل و یا در کوسن های مبلتون از این رنگ بکار رفته باشه چون هارمونی جذابی رو ایجاد خواهد کرد. کناف دکوراتیو برخی از خانم های خانه دار که عاشق طبیعت و نور خورشید هستن هم میتونن پرده هاشون رو از طیف های رنگی مانند زرد و سفید انتخاب کنن جون این رنگ ها به راحتی میتونه نور خورشیدو به داخل دعوت کنه وشما منزلی آفتابی رو داشته باشید.

اینها نکاتی یود درباره سوال چطور پرده و مبل را در دکور منزل ست کنیم که امیدواریم استفاده کرده باشید همچنین ادامه ی این مقاله رو فردا شب میتونید از همین وب سایت مشاهده کنید .