ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

ویژگی های کابینت شیک چشم نواز

ویژگی های کابینت شیک از اهمیت کابینت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی در مقالات قبلی نوشته ایم و امروز کابینت و اجزای آن را به اختصار شرح می دهیم، کابینت آشپزخانه به طور کل به سه دسته تقسیم می شود.

ویژگی های کابینت شیک چشم نواز و زیبا دسته اول کابینت زمینی می باشد که ارتفاع  آن بین هشتاد تا نود سانتی مترمی باشد وعرض آن بین پنجاه تا پنجاه و پنج سانتی متر متغیر است و در هر کابین آن بین یک تا سه درب جای می گیرند. کابینت ها دارای بدنه لترون یا ام دی اف سفید می باشند و درب ها و نماهای ان به سلیقه مشتری و با نظر کارشناس به رنگ و جنس دلخواه کامل می شود.

Pull-Out-Kitchen-Storage-Cabinets

کابینتی که در ردیف بالا و به دیوار نصب می‌شود را کابینت دیواری می‌نامند و معمولا لبه پایینی آن در ارتفاع ۱۶۰ سانتی متری زمین قرار می‌گیرد.. ارتفاع کابینت دیواری بین شصت تا نود سانتی‌متر (بسته به نظر طراح و سازنده و مشتری) و ضخامت یا عمق آن حدود ۳۵ سانتی‌متر است. با توجه به متفاوت بودن طرح های کابینت آشپزخانه در طراحی داخلی درب های کابینت‌ها می‌تواند مدل های مختلفی داشته باشند و از یراق آلات و نحوه بازشوی متفاوتی بهره مند شوند.

ﯾﺮﺍﻕ کابینت

از نکا ت مهم درباره ویژگی های کابینت شیک میتوان به یراق کابینت اشاره کرد.

به کلیه لوازم و ابزار آلاتی که برای مونتاژ کردن کابینت مورد نیاز است یراق گفته می شود.امروزه یراق آلات کابینت از مدل های مختلف با قیمت ها و کارایی های مختلف و متفاوتی می باشند که با توجه به نیاز مشتری تامین می گردد.

قبل و بعد کابینت آشپزخانه مدرن و شیک

لولای کابینت

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

لولای ام دی اف که معمولا برای ورق با ضخامت شانزده میلی متر تا بیست میلی متر طراحی شده است . در چند سال اخیر لولای توکار طراحی و روانه بازار شده که انحنای بیشتری در قسمت پایه لولای خود دارد و این امکان را به طراح و سازتده کابینت می دهد که درب را بدون در نظر گرفتن ضخامت دیواره اطراف کابینت و تنها به اندازه دهانه آن بسازد..ویژگی های کابینت شیک

پایه کابینت

پایه ی زیر کابینت از جنس پی وی سی ، نوع پلاستیک وفلز در اندازه های ۵ ،۶ ، ۷٫۵ ، ۸ ، و ۱۰ سانتی متر ، طرح های استیل براق ، استیل مات و ستون رومی آلومینیومی وجود دارند . معمولا در هر یک از چهار گوشه هر کابینت زمینی یک پایه قرار می گیرد و بهتر است فاصله پایه ها از ۵۰ سانتی متر بیشتر نشود تا مشکلی ایجاد نشود.

cabinet-leg

اینها نکاتی بودند درباره ویژگی های کابینت شیک که در بالا گفته شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *