ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

نکاتی در مورد درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت سال های اخیر در ساخت خانه های مختلف به جای استفاده از درب های چوبی معمولی از درب های ضد سرقت استفاده می شود.درب ضد سرقت نسبت به درب های معمولی مقاومت بیشتری دارد و مانع از ورود سارقین و افراد مزاحم به داخل محل مورد نظر ما می شود.البته نباید انتظار داشت که این درب ها به هیچ صورت مقاومت خود را از دست نمی دهند. درب ضد سرقت

بلکه منسبت به درب های چوبی معمولی مقاومت بسیار بالاتری از خود نشان می دهند.درب ضد سرقت در مقابل فشار های وارد شده به آن و ضربه و … بسیار مقاوم می باشد.درب ضد سرقت در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند و در جنس های مختلفی از کشور های مختلف در دسترس هستند.

با توجه به پیشرفته تر شدن خانه ها و ملک های تجاری استفاده از این نوع درب ها ضروری به نظر می رسد.در خرید درب ضد سرقت باید توجه کرد که از جنس مرغوب باشد تا بتواند کیفیت مورد نظر را داشته باشد.در برخی موارد هم برای بالاتر بردن امنیت از نرده های آکاردئونی در جلوی درب ها استفاده می شود که به نظر می رسد کار خوبی باشد.

باید توجه داشت در هنگام خرید از جنس درب ضد سرقت آگاه باشیم زیرا متاسفانه برخی از فروشندگان از نا آگاهی مردم سو استفاده می کنند و دربی را با شکل و شمایل یک درب ضد سرقت را به جای درب اصلی به فروش می رسانند که هیچ کدام از استاندارد های رایج در آن به کار نرفته است و از مقاومت پایینی هم برخوردار هستند و در حد درب های چوبی معمولی می باشند.

dor3

حال به بررسی برخی تفاوت های موجود بین درب های معمولی و درب ضدسرقت میپردازیم:

1.درب های ضد سرقت به مراتب از مقاومت بالاتری نسبت به درب های معمولی برخوردار هستند.

2.در ساخت درب های ضد سرقت بر خلاف درب های معمولی،تماما از چوب ساخته نمی شوند و در ساخت آن ها از ورق های فولادی جهت بالا بردن مقاومت آن در برابر ضربه استفاده می شود.

3.تعداد لولا های به کار رفته در درب های ضد سرقت هنگام نصب برخلاف درب های معمولی که دوتا هستند،3 الی 4 عدد می باشد که مقاومت آن را افزایش می دهد.

4.مواد بکار رفته در ساخت درب های ضد سرقت متناسب با استاندارد های روز دنیا می باشد

do2

حال قصد داریم کمی از درب های ترکیه ای برای شما بگوییم:

درب های ضد سرقت ترکیه ای و ایرانی هر دو از یک جنس می باشند و ترکیه ای هستند.به همین خاطر تفاوتی با هم ندارند.

درب های ترکی دارای عمقی به طول 17 سانت حدودا هستند و درب نصب آن ها از 4 عدد لولا استفاده می شود.از چشمی هم در این درب ها استفاده می شود.برخی از درب ها هم دارای دوتا قفل هستند.یکی در همان جای همیشگی و دیگری بالاتر از قفل قبلی.این کار جهت بالاتر بردن امنیت درب ضد سرقت می باشد.

درب های ضد سرقت چینی دارای عمقی به طول 12 سانتی متر هستند و از درب های ایرانی و ترکیه ای نازک تر هستند.

9dor

dor9

از لحاظ ظاهری هم با درب های ایرانی و ترکیه ای تفاوت دارند.بدین صورت که لولا های بکار رفته در ساختار این نوع درب ها به صورت مخفی طراحی شده اند.

درب ضد سرقت چینی دارای 7 کلید برای قفل کردن می باشد.

در هنگام خرید حتما از یک فروشگاه قابل اعتماد خریداری کنید زیرا در صورت خرید یک درب ضد سرقت با کیفیت پایین،هم پول خود را هدر داده اید و هم از کیفیت بالا بی بهره بوده اید.در بازار برند هایی وجود دارند که معروف هستند و دارای استاندارد های بین المللی هستند و سعی کنید از این برند ها خرید کنید.