ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

منزل خود را متفاوت و زیبا طراحی کنیم2

نورپردازی در دکوراسیون داخلی با سلام و عرض ادب خدمت دنبال کنندگان وب سایت معماری “مارون دکور” در ادامه ی پست قبل قصد داریم نکاتی را که به بهتر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما کمک می کنند را خدمت شما علاقه مندان توضیح دهیم :

برای بهتر شدن محیط زندگیتان تغییرات بسیاری وجود دارند که از بین آنها تعدادی را انتخاب نموده ایم و برای اولین موضوع قصد داریم نورپردازی را توضیح دهیم ، نورپردازی مناسب برای اینکه وسایل شما بهتر دیده شوند نورپردازی در دکوراسیون داخلی . 

برای اینکه وسایل منزل شما بهتر و کاملتر دیده شوند و حتی میهمان های شما قادر باشند به درستی تمامی جزییات یک وسیله را تشخیص دهند به شما پیشنهاد میکنیم که وسایل خود را یا در جایی قرار دهید نورپردازی در دکوراسیون داخلی که نور کافی داشته باشند و با بوسیله ی لامپ های ال ای دی نور آن قسمت از محیط را به صورت کامل تامین نمایید.

به صورت کلی میتوان گفت که در دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی نور آنچنان تاثیر بسازایی را ایفا می کند که این تاثیرات به صورت کاملا مستقیم بر سلامت روانی تک تک افراد حاظر در آن محیط نیز اثر خود را می گزارد.

در منازل به طور کلی فضاهای موجود در راهروها یک فظای بی روح و مرده محسوب می گردد ولی اگر کمی حوصله به خرج دهیم میتوانیم از همین فضا های مرده نیز استفاده ی قابل قبول بگیریم و با یک نورپردازی هوشمندانه و در عین حال ساده بهترین بهره وری را از این مکانها می گیریم و این مکان ها نیز دلچسب می گردند. کاهش بیش از حد نور در مکان زندگی میتواند افراد را به مسایل منفی بسیاری از قبیل پرخاشگری و یا افسردگی دچار نماید از همین رو به هیچ عنوان کاهش بیش از حد نور را در مخصوصا فصول سرد مانند پاییز و زمستان پیشنهاد نمی کنیم نورپردازی در دکوراسیون داخلی .

گروه دکوراسیون و طراحی داخلی مارون پیشنهادات جالبی برای نورپردازی منازل شما دارد ، اگر به نتایج قانع کننده ای در طراحی دکوراسیون منزل خود نرسیدید با ما تماس حاصل فرمایید.

نورپردازی در دکوراسیون داخلی