مقالات اختصاصی

محل قرار گیری آشپزخانه

محل قرار گیری آشپزخانه

          

موارد بسیاری وجود داردکه یک کارشناس در محیط قرار میگیرد و به شما می گوید محل قرارگیری آشپزخانه در چه محیطی بهتر است چرا که هر محیطی با توجه به نقشه ی آن شرایطش متفاوت است. برای اطلاعات کامل در زمینه آشپزخانه و دیدن جدیدترین مدل ها از مقاله کابینت آشپزخانه ما دیدن نمایید .


کابینت آشپزخانه ام دی اف مدرن و شیک

در کل آشپزخانه باید نزدیک به ورودی ساخته شود تا افرادی که دست پر به منزل می آیند در مسیر مهمان ها و در انتهای منزل به دنبال کانتر آشپزخانه نباشند، پس اولویت اول نزدیک بودن به درب وروردی است ، سپس باید در اولیت دومی در دستر بودن برای اتاق خواب را مد نظر قرار دهید ( بهترین نقطه در بین ورودی و اتاق خواب که بیشتر به ورودی نزدیک باشد).

کابینت آشپزخانه ام دی اف مدرن و شیک

محل قرار گیری آشپزخانه

آشپزخانه ها باید طوری ساخته شوند که در جهت شمال به شرق یا شمال به غرب بوده و مجاور باغهای گل وگیاه (در صور امکان) باشند. معمولا آشپزخانه باید به دروازه باغ، درب خانه، محل بازی بچه ها وحیاط دید داشته باشند و از لحاظ داخلی مناسب با محیط منزل باشد و دارای نورگیر مناسبی باشد.

کابینت آشپزخانه ام دی اف مدرن و شیک کابینت آشپزخانه ام دی اف مدرن و شیک
آشپزخانه یک محل کار در داخل خانه است، ولی اتاقی است که خانوم خانه بیشتر اوقات خود را در آن سپری می کند پس نسبت به محل قرار گیری آن ، اصول طراحی کابینت و زیبایی آن اهمیت زیادی دهید.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیک خانه

طراحی  آشپزخانه باید در نهایت دقت انجام شود. همچنین اگر در داخل آشپزخانه میز ناهار خوری وجود داشته باشد(در صورت داشن فضا در منزل)، محلی مناسب برای جمع شدن افراد خودمونی خانواده در کنار یکدیگر است. این می تواند بصورت محلی برای قرارگیری میز باشد یا کانتری مخصوص برای صرف غذای افراد خانواده.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیک خانه

نحوه چیدن وسایل آشپزخانه باید طوری باشد که فرد در هنگام کار از راست به چپ حرکت کند و مثل کار به درستی در آشپزخانه رعایت شود.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیک خانه

این کارها عبارتند از:

استفاده از سطوح نگهدای وسایل و اساس آشپزی، تدارک و پخت مواد غذایی، محل شستشوی ظروف در سینک و آبگیری ظروف و مهمترین آن نحوه دسترسی به هریک از مهمترین قسمت هایی است که باید به آن دقت نمایید.

یک کابینت آشپزخانه خوب و مدرن

با استفاده از طراحان حرفه ای و با تجربه ، بهترین کابینت آشپزخانه را برای خود ایجاد کنید. از محل قرار گیری آشپزخانه ، تا طراحی کابینت ها ، استفاده از متریال درست ، ترکیب و رنگبندی زیبا و نصب و اجرای بی نقص هریک از عواملی است که باید برای منزل خود مد نظر قرار دهید تا یک آشپزخانه ایده آل داشته باشید. ضمن آنکه کابینت ها باید با سبک دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشند.

نکاتی درباره کابینت آشپزخانه مدرن و شیک نکاتی درباره کابینت آشپزخانه مدرن و شیک نکاتی درباره کابینت آشپزخانه مدرن و شیک کانتر آشپزخانه مهمتر از کابینت ها کانتر آشپزخانه مهمتر از کابینت ها یک کابینت آشپزخانه خوب و مدرن یک کابینت آشپزخانه خوب و مدرن و شیک مناسب ترین کابینت آشپزخانه کابینت و اهمیت آن در طراحی آشپزخانه ای شیک و زیبا کابینت و اهمیت آن در طراحی آشپزخانه ای شیک و زیبا

از دیگر بخش های سایت و  خدمات ما بازدید کرده و منتظر دیگر مقالات ما نیز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *