ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

قبل و بعد بازسازی

قبل و بعد بازسازی

می خواهیم نکاتی مهم در مورد بازسازی منزل به شما عزیزان یادآوری کنیم، خیلی از اشخاص در حال حاضر مشغول به کار در این صنف میباشند و به نسبت مردم هم نیازمند نسبی بازسازی و اما نکته اینجاست که بسیار پیش آمده که شما از طرحی را دوست دارید و دستور اجرای آن را صادر کرده و مبالغ لازم را برای اجرای آن می پردازید اما اجرای نهایی که در روز آخر تحویل میگیرید هیچ ربطی به قبل و بعد بازسازی شما ندارد! چرا ؟

دکوراسیون داخلی مارون شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد ،همیشه از افرادی طرح و اجرا بخواهید که 1-آرشیو قبل،طرح،بعد اجرا شده ی بازسازی کلی را داشته باشند (تزئیناتی، تاسیساتی،ساختمانی)2 – از طراح خود بخواهید نقشه های 3 دی را مستقیم دست نصاب ندهد و ان را رها کند بلکه نقشه فاز 2 دکور ها سقف و کابینت را به ناظر کارتان منتقل کند (حتما باید کار بازسازی با نظارت انجام شود که شرکت اجرا کننده موظف به انجام این مهم میباشد)  و ابعاد و اندازه های مربوط به اجرای نهایی توسط طراح کار در روز اول اجرا به صورت حضوری مشخص شود.

قبل و بعد بازسازی دکوراسیون و نما

بازسازی و زیبایی

زیبایی محیط کار ، محیط زندگی و تمامی جاهایی با آن سر و کار داریم درزندگی ما تاثیر بسزایی دارد  و خود یکی از نکتاتیست که کشور های مختلف و افرادی که در آن زندگی می کنند را را با هم متفاوت میکند، به عنوان مثال شما در محیط زندگی خود احتیاج های متفاوتی دارید ، گاهی اوقات نیاز به آرامش دارید گاهی شادی ،گاهی شلوغی و… در عین حال تمامی فضا ها باید کاربردی و برحتی قابل دسترسی باشند و با زیبایی خود آرامش و لبخن رضایت را بر لبهایتان بیاورند، حال سوال اینجاست که محیط شما چقدر این مهم را به واقعیت تبدیل کرده؟ یا تا بحال فکری برای قبل و بعد بازسازی محیطی که بیشترین وقت را دران می گذارانید نکرده اید؟ اگر جواب منفی است یا با شک همراه است ما به شما می گوییم که باید محیط خود را بازسازی کنید اما اشتباه نکنید که این حرف مابرای محیط ها بزرگ گفته شده است، خیر، هر فضا با هر متراژ متناسب با سلیقه شما می تواند بسیار کاربری بیشتری نسبت به قیل آن داشته باشد.

قبل و بعد بازسازی در دکوراسیون و نما

قبل و بعد بازسازی

بازسازی و دکوراسیون داخلی

می خواهیم در این پست بازسازی رو از دکوراسیون داخلی جدا کنیم ، بسیار اتفاق می افتد که مالک اقدام به بازسازی منزل میکند اما خبری از زیبایی یا طراحی داخلی نیست و علیرغم هزینه ی بسیار به جنبه ی زیبایی محیط خود اهمیتی داده نشده و این طرز فکر وجود دارد که با اهمیت دادن به زیبایی محیط هزینه هایمان بسیار زیاد خواهد شد! در صورتی که این یک تفکر اشتباه می باشد که در جامعه وجود دارد،

قبل و بعد بازسازی در دکوراسیون ونما

امروزه بازسازی امری هزینه بر است و کسی که اقدام به بازسازی میکنه باید تا یه حدی بودجه برای آن در نظر بگیرد حتی اگر نخواهد به زیبایی کارش اهمیت بدهد در صورتی که که با 20درصد هزینه اضافه و اضافه کردن یه طراح خبره به کار مطمئنن میتواند زیبایی را چاشنی کار خود کرده و بجای اینگه طی مدتی کوتاه از محیط خود خسته شود و باز هم تغییرات سطحی در آن ایحاد کند می نتواند سالهای بیشتر از محیط خود لذت ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *