ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

طرح ریزی دکوراسیون داخلی

طرح ریزی دکوراسیون داخلی

بعضی از مردم سال ها در مورد دکوراسیون داخلی خانه ایده آل شان و این که ترجیح می دهند هر اتاق چگونه باشد و چطور به نظر برسد برنامه ریزی می کنند. اما بسیاری از ما ، جدا از برخی علایق و بیزاری هامان ، بدون آمادگی وارد کار می شویم و باید در میانه ی راه فرابگیریم که در بیشتر موارد همراه با شتباهات پرهزینه ای می باشد. به همین دلیل باید عادت کرد و به طراحی خانه به عنوان یک چالش برخورد کرد.

 

www.allwallpapersfree.org

 

تفکر در مورد همه ی نیاز های احتمالی از ابتدا ، تخمین زدن هزینه ی های پروژه از قبل و تهیه لیست های طولانی و کشیدن نقشه ها ، همگی می توانند خسته کننده باشند اگر برای انجام این مهم به اندازهی کافی صبور نباشیم . اما مدارا کردن با این مسائل ارزش اهداف بلند مدتمان را دارند. نو آوری های اساسی در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی غالبا همراه با نگرانی هایی هستند اما حداقل حس تحت کنترل قرار دادن محیط را به ما می دهند. به علاوه بیشتر مراحل کار طرح ریزی دکوراسیون داخلی و پیش بینی می تواند به طور خلاقانه ای راضی کننده وهیجان انگیز باشد. مهم تر از همه اینکه شما نباید از نتیجه ی کار ناراضی یا نا امید باشید.

10-of-the-most-common-mistakes-that-should-be-avoided-in-interior-design-8

برای اطمینان از اینکه طراحی داخلی یک اتاق منجر به بهترین کاربری آن می شود ابتدا باید عناصر اساسی را بررسی کرد.این عناصر شامل تصمیم گیری در مورد تقسیم بندی فضا به مناطق مختلف ، و کارهایی است که باید برای بهینه سازی و طراحی مناسب سیم کشی ، نورپردازی ، سقف ،کف ، دیوار ها و پنجره ها صورت گیرد. نتایج این تحلیل ها چارچوبی را تشکیل خواهد داد که می توانید هر حال و هوا و سبکی که می خواهید به ان بدهید.طرح ریزی دکوراسیون داخلی به همان اندازه که به حال و هوا و سبک طراحی می پردازد به کارایی و راحتی و جزئیات فضاسازی بها می دهد.هرقدر هم که پنجره ها زیبا ، رنگ آمیزی اصیل ،و مبلمان با شکوه باشند هیچ کدام جایگزین راحتی اتاق برای زندگی و یا کارایی مناسب آن نخواهد بود.

طرح ریزی دکوراسیون داخلی سال جدید ۲۰۱۶

طرح ریزی دکوراسیون داخلی سال جدید

هر طراح با کفایتی وقتی از او بخواهند که بازسازی منزل یا نوسازی را انجام دهد ابتدا از سلایق مشتری ها و عواملی که باعث می شود راحت ترین حات ممکن را تجربه نمایند ،نحوه زندگی آن ها و عادت ها و مقدار بودجه و هرینه ای که برای این کار در نظر دارند کسب اطلاع می کند . شروع از نقطهی بهینه ی نیازمندی ها و حرکت از آن ها ، با توجه به بودجه در نظر گرفته شده به اندازه روش انتخاب صحیح اولویت ها مهم است .هنگامی که برای خودتان هم کار می کنید نیز باید روش مشابهی را به کار بگیرید و درمورد تمامی موارد و جزئیات کار از ابتدا تا انتها ، هم از نظر طراحی دکوراسیون داخلی هم از نظز زمان بندی اتمام کار ، هم از نظر میزان بودجه مورد نیاز کاملا پروژه مورد نظر را اصولی به اتمام برسانید.منتظر دیگر مقالات مارون در این زمینه باشید…