ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

طراحی کابینت آشپزخانه شیک مدرنیته

طراحی کابینت آشپزخانه شیک

در تمامی خانه های امروزی آشپزخانه نقشی اساسی را ایفا می کند.معمولا هرکسی که میخواهد خانه ای را انتخاب کند مسلما آشپرخانه برای آن فرد اهمیت بالایی دارد

cabinet

خانم ها به دلیل آن که یشتر از آقایان وقت خود را در آشپزخانه صرف می کنند،حساسیت بیشتری در انتخاب اشپزخانه دارند.کابینت آشپزخانه نیز مانند خود آشپزخانه مهم می باشد.معمولا کابینت آشپزخانه ها باید از لحاظ رنگی و طرحی با محیط آشپزخانه هم خوانی داشته باشند.امروزه به سمتی پیش می رویم که وعده های غذایی در آشپزخانه سرو می شوند. حال ما قصد داریم شما را کمی با دکوراسیون کابینت آشپزخانه آشنا کنیم.

طراحی کابینت آشپزخانه شیک

kitchen-beauty-cabinet

سعی کنید نور آشپزخانه خود را طوری تنظیم کنید که کابینت آشپزخانه به خوبی نمایان شود.مثلا میتوانید از درب های شیشه ای در آشپزخانه استفاده کنید که نور بتواند از آنها عبور کند.

محیط داخل آشپزخانه را شلوغ نکنید.معمولا افراد خانواده چندین مرتبه در روز از این محل عبور میکنند و شلوغ بودن باعث می شود هم احساس ناراحتی داشته باشید و هم ممکن است به اشیا داخل آشپزخانه برخورد کنند.این کار باعث می شود که کابینت آشپزخانه هم به خوبی دیده نشود.

طراحی کابینت آشپزخانه شیکcabinetسعی کنید ترکیب زیبایی از رنگ ها و سنگ های استفاده شده در محیط آشپزخانه به وجود آورید.کافی است در انتخاب رنگ وسایل داخل آشپزخانه مثل کابینت آشپزخانه و یخچال و … دقت کنید.

از چیدن وسایل غیر ضروری در داخل آشپزخانه خودداری کنید.این کار نه تنها موجب اذیت شدن خودتان می شود،بلکه جلوه ی کابینت آشپزخانه شما را نیز میگیرد.طراحی کابینت آشپزخانه شیک

قبل و بعد طراحی کابینت آشپزخانه شیک در دکوراسیون

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک و محدود است،سعی کنید که کابینت آشپزخانه را روی دیوار ها نصب کنید تا خیلی جاگیر نشوند.

برای تمیز کردن کابینت آشپزخانه از تماس مستقیم آب با کابینت آشپزخانه خودداری کنید.برای این کار میتوانید از دستمال های نمناک و آغشته به مواد شوینده(البته به جز موادی مثل وایتکس)استفاده کرد.همچنین پس از تمیز کردن،کابینت آشپزخانه را با یک دستمال تمیز خشک کنید.

کابینت آشپزخانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *