ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

طراحی کابینت آشپزخانه و انواع آن

طراحی کابینت آشپزخانه و انواع آن موضوعی است که امروز با آن همراه شما هستیم امروزه در طراحی خانه ی خود باید به آشپزخانه و کابینت آشپزخانه اهمیت ویژه ای داد.آشپزخانه یکی از بخش های مهم هر خانه می باشد که اصولا خانم ها وقتشان را در آن سپری میکنند. کابینت آشپزخانه هم عضو مهمی از آشپزخانه به شمار می رود و باید به نکات اصولی در طراحی و رنگ آمیزی آن پرداخت.

در طراحی کابینت آشپزخانه از طرح های مختلفی استفاده می شود.طراح هایی از جمله طرح کلاسیک و طرح غیر کلاسی،طرح های ساده،طرح های رنگی،طرح های مدرن کلاسیک و …

در طرح های ساده اصولا از یک رنگ استفاده می شود و طرح خاصی ندارد و اصطلاحا ساده و کلاسیک می باشد.این طرح ها متناسب با خانه هایی است که طراحی ساده ای دارند و اصولا کلاسیک هستند.دستگیره های استفاده شده در این نوع کابینت ها معمولا رنگی متناسب با رنگ اصلی خود کابینت آشپزخانه انتخاب می شود تا از یکنواختی در بیاید.

طراحی کابینت آشپزخانه و انواع آن

در طراحی کلاسیک غیر مدرن طراحی هایی مانند چراغ و تاج استفاده نمی شود.اما در طراحی غیر کلاسیک برعکس طراحی کلاسیک از این نوع چراغ ها و تاج ها استفاده می شود.

طراحی کابینت آشپزخانه و انواع آن

در طرح های ترکیبی همانطور که از اسمش پیدا می باشد ترکیبی از رنگ و طرح و .. است که خود چند زیر مجموعه دارد:

1-ترکیب رنگی:در این نوع کابینت ها از چند نوع رنگ مختلف استفاده می شود به گونه ای که روان شناسی رنگ ها در آن رعایت می شود تا زیبایی خود را از دست ندهد.

2- ترکیبی نقش دار:همان طور که از نام این نوع کابینت مشخص است،در طراحی این نوع کابینت ها از طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می شود و این مدل بسیار زیبا می باشد و طرافداران خاص خود را دارد.

طراحی کابینت آشپزخانه و انواع آن

3-ترکیب نقش و رنگ:در این گونه طراحی ها ترکیبی از نقش و رنگ استفاده می شود.به عنوان مثال یک رنگ به عنوان پس زمینه ی کابینت استفاده شده و یک طرح روی آن با یک رنگ دیگر بر روی آن طراحی می شود.

امیدواریم که توانسته باشیم با ذکر نکاتی در رابطه با طراحی کابینت آشپزخانه و انواع آن که گفتیم شما را در انتخاب کابینت آشپزخانه مناسب راهنمایی کرده باشیم. تا بتوانید از دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی بهتری بهره مند شوید.