ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط

طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط

تابحال به این فکر کرده اید که چند درصد از زمان زندگی خود را در منزل و محیط کار سپری می کنید ؟ با اهمیت دادن به دکوراسیون داخلی این فضاها و ایجاد طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط متناسب با سلیقه ی خود که در عین حال انرژی مثبت و آرامش را هریک از فضاها بوجود می آورد.

طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط

همه ما انتظار داریم بعد از گذراندن یک روز کاری و مشکلات روزمره زمانی که به خانه می رسیم روی مبل در کنار خانواده در منزل خستگی را از دور کنیم .

طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط کار

روان شناسان معتقدند که استراحت کردن در یک محیط آرام حتی اگر در مدت زمان کوتاهی هم باشد می تواند باعث از بین رفتن خستگی و بازیابی انرژی شود . برای همین آرامش و شادی هردو نیاز هر محیط است که بوسیله دکور خانه و یک طراحی داخلی ایده آل بدست می آید.

طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط اتاق خواب

حتی پس از بازسازی منزل هم نکات ریز و درشتی وجود دارد که به بهتر جلوه دادن دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط و رسیدن به اهداف دکوری کمک خواهد کرد. مثلا می توانیدعکس هایی از اعضای خانواده را روی چوب با کیفیت مناسب چاپ کرده و در محل مناسب روی دیوار نصب کرده و تا با دیدن آن ها انرژی بگیرید . تلاش کنید که هر چیزی را در جای خودش بگذارید و از به هم ریختگی ها در محیط پرهیز کنید چراکه بهم ریختگی بر روی اعصابتان تأثیر ناخوشایندی را برجای می گذارد .

طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط اتاق خواب

می توانید هر روز از چند شاخه گل تازه در اتاق تان استفاده کنید و از انرژی مثبت گل ها در فضا بهره ببرید که این کار باعث می گردد که روحیه تان شاد شود . سعی کنید در رنگبندی و انتخاب متریال در دکوراسیون داخلی خانه تان رنگ ها با هم هارمونی داشته باشند و از رنگ های یکنواخت استفاده نکنید.

طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط

سعی کنید اگر دیوار ها روشن است کف را تیره تر کنید یا اگر از کف تیره استفاده میکنید دیوارها را با رنگبندی ملایم وروشن رنگ یا کاغذ دیواری کنید . به یاد داشته باشید رنگ های تیره شیک تر و رنگ های روشن دلبازتر می باشند. ضمن آنکه بهتر است از رنگ های شاد بیشتر در وسایل دکوری و پارچه های مبلمان یا پرده استفاده شود تا در کف یا دیوار ها.

طراحی داخلی پر انرژی منزل و محیط

برای سقف کناف از رنگ های روشن مثل سفید یخی استفاده نمایید تا فضای خانه را بزرگتر و مدرن نشان دهد.منتظر مقاله های دیگر دکوراسیون داخلی مارون در این زمینه باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *