ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

دکوراسیون داخلی در تهران

 امروزه حجم شرکت دکوراسیون داخلی در تهران مانند شغل های دیگر بسیار زیاد شده و شما بیش از پیش برای انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی تهران باید جوانب مختلف را بررسی کنید.

دکوراسیون داخلی تعاریف مشخصی دارد و می تواند از بازسازی شروع شود و به انتخاب ، تهیه و چیمان کلیه وسایل منزل ختم شود.

اما در عالم واژه گان دکوراسیون معنای آراستن دارد .

دکوراسیون داخلی مدرن

شرکت دکوراسیون داخلی در تهران

در زمینه ی مبحث دکوراسیون داخلی در این مقاله و دیگر مقالات نکاتی را ارئه کردیم ، انتخاب شرکت مناسب دکوراسیون داخلی و بازسازی در تهران نیازمند بررسی نکاتیست که در ادامه به آن می پردازیم ،

مهمترین نکته سابقه شرکت و تجربه مجموعه می باشد که باعث می شود شما بتوانید یه آن شرکت اعتماد کرده و راحت سرمایه و کار خود را سپرده و در زمان مقرر شده تحویل بگیرید ،

از تاریخ شروع کار شرکت ،قرار داد های چند سال اولیه ، نمونه کار های قدیمی که دارای آرشیو قبل کار ، حین کار و بعد کار باشند ، سابقه وب سایت مجموعه و تعداد کارهای انجام شده می توان سابقه مفید و تجربه یک شرکت در بررسی کرد .

طراحی بروز و مدرن ،فقط مهم نیست شما به چه سبکی علاقه دارید ، مهم این است که آن مجموعه بتواند سبکی که شما دوست دارید را با آخرین متد روز طراحی و اجرا کند.

آرشیو قبل و بعد های مجموعه را ببینید و طرافت و تمیزی اجرای کار ها را بررسی کنید.قراردادی دوطرفه ببندید و برای تاخیر در تحویل نهایی خود ضرر زیان مشخص کنید و از زمانبندی پروژه خود مطمئن شوید.

کار خود را در دو مدل طراحی ببینید تا بتوانید انتخاب بیشتری داشته باشید و از ویژه گی های هریک مطلع شوید.از داشتن نظارت روزانه بر پروژه خود غافل نشوید تا کارتان اصولی تر و بهتر اجرا شود.

دکوراسیون داخلی مدرن

از طراحی بهره بگیرید که به مسائل اجرایی کاملا مسلط باشد و یادتان باشد طرح و اجرا را از هم تفکیک نکنید.یادتان باشید یک طرح عالی شما را به کاری عالی رویایی خواهد رسند و جلوه ی بودجه شما را افزایش می دهد و زمانی یک طرح به چشم می آید که درست و بدون نقص اجرا شده باشد.

نکات دکوراسیون داخلی

1.سرمایه گذاری کردن در بهترین ها:

به جای پر کردن به سرعت یک اتاق با وسایلی که شما می توانید تهیه کنید، سعی کنید از وسایل محدودی که واقعا به آنها علاقه دارید در مراحل مختلف و به آرامی در طی مرور زمان به اتاقتان اضافه کنید.

بجز برخی از سبک ها ، دکوراسیون های مینیمال بیشتر جلوه می کنند.

2.از رنگبندی جذاب در دکوراسیون داخلی استفاده کنید

در کل باید از طراحی داخلی تا دکوراسیون داخلی و چیدمان اکسسوری ها به رنگبندی ها نگاه ویژه داشته باشید

دکوراسیون داخلی مدرن

اگر شما مقالات جامع ما در زمینه ی طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی و  مقاله تاثیر رنگ بر دکوراسیون را مطالعه کنید در مورد رنگبندی بیشتر اطلاعات کسب خواهید کرد .

دکوراسیون داخلی مدرن

3.روشن کردن محیط دکوراسیون داخلی :

این روزها بدلیل عدم رعایت اصول تابش نور در محیط و کمتر شدن متراژ خانه ها کارهای دلباز و روشن طرفداران بسیاری دارند.

میتوان با استفاده از طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی محیط را دلبازتر کرد و از محیط با توجه به متراژ کابرد بیشتری گرفت و فضا را دلچسب کرد.

دکوراسیون داخلی مدرن

نوپردازی حرفه ای ، استفاده از بهترین متریال ها و رنگ ها ، طراحی هارمونیک ، استفاده هوشمندانه از اجزا در جای مناسب ، استفاد از بهرتین متریال های در جای خود ، ایجاد بافت و کنتراست رنگی در فرم ها و فضا ها ، بازتاب اجناس و پارچه های پر تلالو و کاغذ دیواری ، رنک و کف کار به فضا کمک خواهد کرد که روشن تر به نظر برسند.

دکوراسیون داخلی مدرن

4.از آنچه که دارید لذت ببرید و به دکوراسیون جلوه بدهید.

 بر روی چیزهای با ارزش محیط تاکید کنید و نقاط قوت دار بلد و نقاط ضعف را از بین ببرید ، طراح باید چند روزی مشغول به فکر و طراحی محیط شما شود تا بازدهی و زیبایی را همزمان بالا ببرد.

اگر سقف بلندی دارید یا حتی سقف متوسط از سقف ظریف با عمق کمتر از 10 سانتی متر اسفتاده کنید تا ضمن جلوه و زیبایی بیشتر ، نورپردازی بهتر کار شما دلبازتر و لوکس تر به نظر برسد.

روی پنجره های کوچک پرده های بلند آویزان کنید و اگر اتاقتان مانند یک جعبه تاریک است آن را تغییر دهید و روی اتاق خود طراحی انجام دهید و با رنگ های روشن به استقبال آن ها بروید. با آنچه که دارید کار کنید و همیشه راحتی را در نظر بگیرید.

5.نورها طراحی و دکوراسیون داخلی :

حداقل ۳ منبع نور در یک حیط داشته باشید ونور خود را درجه بندی کنید و بهترین نور ممکن را داشته باشید

ضمن نور سقفی و دیوار و نور های مخفی هدف مطلوب با استفاده از نور در دکوراسیون داخلی وسایل و نورهای رومیزی بدست می آید. از آباژورها هم می توانید برای روشن کردن گوشه های تیره استفاده کنید.

به تغییر دکوراسیون داخلی محیط خود اهمیت بیشتری بدهید

دکوراسیون داخلی مدرن

6.بیشتر از وسایل آنتیک و شیک در دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

 در یک اتاق نشیمن بیشتر از وسایل وعتیقه های شگفت انگیز استفاده کنید.البته نه به مقدار زیاد. این حرکت برای فضای ورودی هم عالی می باشد.

7. فضای ورودی را طراحی و دکوراسیون داخلی جدی بگیرید.

از فضای ورودی غفلت نکنید! فکر کنید که به عنوان یک پیش غذا می باشد.

دکوراسیون داخلی مدرن

فضای ورودی باید سبک همه جای منزلتان را منعکس کند، به عبارتی دیگر باید خلاصه ای از تمام فضای منزلتان باشد. باید در مهمانان حسی ایجاد کنند که راغب باشند تا بیشتر ببینند.

8.دکوراسیون داخلی خاص

هر وسیله ای که دوست دارید و با شما صحبت می کند را جمع آوری کنید، مهم نیست که چه چیزی هست و در چه تعدادی می باشد، مهم این است که شما آن را دوست دارید و می توانید جای خاصی برای جمع آوری آن ها در نظر بگیرید و از طراحتان بخواهید برایش طراحی کند.

9.پرهیز از شلوغی اضافی در دکوراسیون داخلی !

وسایل روی میز، وسایل اضافی محل ورودی، کفش ها، کوله پشتی بچه ها و نامه ها هر وسیله ای که نمایش گذاشتن آن زیبا نیست باید در کمدها و فضاهای تعبیه شده برای این منظور، بایگانی شود. در کل برای هر جیزی در محیط خود دکور و جای مناسبی طراحی کنید.

10. نقش کف و کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی :

تغییر کف کار و کاغذ دیواری کردن یکی از بهترین کارها برای ایجاد یک تغییر جزئی در منزل می باشد که هزینه ها را تا حدودی می تواند کم کند.

اما پیشنهاد ما بازسازی ساختمان از طراحی داخلی تا دکوراسیون داخلی می باشد

دکوراسیون داخلی مدرن

پاسخگوی اعتماد شما خواهیم بود و بهترین را برایتان ایجاد خواهیم کرد :

مارون افتخار دارد که در تهران و سراسر ایران دکوراسیون داخلی را از طراحی تا اجرای برای شما عزیزان انجام می دهد با توجه به میزان بودجه ؛ سلیقه شما و سبک مورد علایقه ساکنین ، محیط و متراژ شما بهترین طراحی ممکن را برای شما عزیزان در دو مدل انجام داده و زمانبندی عالی را برای کار در نظر میگیرد و کار را در کارگاه اختصاصی خود تولید کرده و در زمان مقرر برایتان نصب و نحویل می دهد و در قرارداد کلیه مشتریان ضرر زیان تاخیر مشخص می کند.

از مقالات و نمونه کارهای ما بازدید کرده، و منتظر مقالات آتی ما باشید ….