ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

دفتر کار در منزل مدرن و شیک

دفتر کار در منزل

شما مي توانيد از مزاياي يك دفترخانگي بهره مند شويد البته اگر نیازمند آن هستید. هنوز راه هايي وجود دارند كه گوشه ي يكي از اتاق ها را به يك دفتر كار كوچك اما كارآمد تبديل كنيد، اتاقی که در منزلتان کارایی چندانی ندارد . دفتر کار در منزل بسیار کارآمد خواهد بود 

 

اتاق ها بايد به گونه اي باشد كه به دكوراسيون داخلی و زيبايي ظاهري اتاق خدشه وارد نكند. اگر نمي توانيد از مزاياي يك دفترخانگي بهره مند شويد هنوز راه هايي وجود دارند كه گوشه ي يكي از اتاق ها را به يك دفتركار هرچند كوچك اما كارآمد تبديل كنيد

دفتر کار در منزل

بدون آن كه به نماي ظاهري اتاق صدمه بزنيد،زماني كه قصد داريد گوشه اي از يك اتاق رابراي ساخت دفتركار كوچكتان انتخاب كنيد و چنانچه مايليد در اين دفتركار به پروژه هاي نيمه تمام كاري و يا امور جدي بپردازيد سعي كنيدخلوت ترين اتاق را براي اين منظور در نظر بگيريد(دور از سروصدا). به خصوص اگر در منزل كودك داريد، كم رفت و آمدترين اتاق را انتخاب كنيد..

 دفتر کار در منزل

فضايي در منزل را در نظر بگيريد كه نور كافي داشته باشد.البته اگر اتاقي كه مي خواهيد دفتركار كوچكتان را در آن بسازيد از نور مستقيم شديدي در طول روز برخوردار است بهتر است براي پنجره هاي آن پرده هاي مناسبي تهيه كنيد.

پس از انتخاب مكان ،بايد در فكر راهي براي پنهان كردن وسایل تخصصی در مواقعي كه مورد استفاده قرار نمي گيرد باشيد. چرا كه نماي اين دفتركار كوچك با ميزي مملو از خرده ريزهاي گوناگون، مانيتورو ديگر لوازم كامپيوتر در گوشه اي اتاق خواب اصلا زيبا نيست.

دفتر کار در منزل

از اين رو بهتر است هنگام انتخاب ميز كامپيوتر از ميزهايي كه به صورت كمدهاي دردار و به اين منظور ساخته مي شوند، استفاده کنید. 

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره دفتر کار در منزل مدرن و شیک میتوانید از مطالب دیگر ما استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *