ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی

تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی

رنگ های گرم و رنگ های سرد

رنگ های آبی و سبز و رنگ هایی ازین قبیل در دسته رنگ های سرد قرار می گیرند.به صورتی که فشار خون و ضربان فلب را پایین می آورند لذا تمام عضلات بدن در آرامش کامل به سر برده و دمای بدن به تدریج کاهش می یابد.

رنگ های زردو قرمز و نارنجی و رنگ هایی ازین قبیل در دسته رنگ های گرم به حساب می آیند و بر خلاف رنگ های سرد باعث افزایش فشار خون و ضربان قلب شده و دمای بدن به مرور افزایش یافته گرما در کل بدن به شدت احساس می شود و به مراتب هرچه رنگ ها پررنگتر می شود تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی احساس بیشتر می شود.

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی بیشتر با ترکیب رنگ های بنفش و نقره ای به چشم می خورد این به دلیل آرامشی که در خود پنهان کرده است بیشتر در اتاق خواب ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود.این رنگ به علت منعکس نکردن رنگ پوست در سالن های زیبایی و اپیلاسیون و در فروشگاه های لباس و بوتیک ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.

Marvellous living room color design for small house with home interior design ideas for small spaces amazing living room  - KitchenDecor

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

رنگ آبی بیشتر در ادارات و قسمت هایی که مربوظ به بخش پذیرش می شود مورد استقبال قرار می گیرد.به دلیل ایجاد سایه های گوناگون و طیف های مختلف محیطی آرام و بدون استرس ایجاد کرده که مناسب حال کودک بوده و در اتاق خواب کودک استفاده می شود.

awesome-bathroom-theme-ideas-bathroom-decorating-ideas-8519-bathroom-also-bathroom-theme-ideas

رنگ زرد در دکواسیون داخلی

برای کسانی که قصد استفاده از این رنگ را دارند توصیه می شود از این رنگ در کنار رنگ های دیگر استفاده نمایند.از ویژگی های این رنگ می توان به انرژی مثبت فوق العاده این رنگ اشاره کرد استفاده از رنگ زرد در اتاق ناهار خوری باعث افرایش اشتها شده و باعث چاقی می شود.

استفاده از این رنگ در اتاق کودک باعث افزایش یادگیری کودک می شود.

قابل ذکر است که استفاده از رنگ زرد به تنهایی باعث ایجاد خشونت و عصبانیت شده و به هیچ وجه استفاده از این رنگ به تنهایی توصیه نمیشود.

interior-kids-room-furniture-exclusive-brilliant-nursery-room-plan-design-ideas-together-with-colorful-baby-furniture-collection-decor-and-adorable-yellow-wall-paint-concept-designs-with-decorating-i

 

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

رنگ قرمز پر از شادی و سرور و انرژی می باشد و باعث ایجاد عشق و علاقه و محبت می شود و بیشتر در کشور های آسیایی از استقبال گرمی برخوردار است.

استفاده از رنگ قرمز به صورت متراکم کار اشتباهی بوده و توصیه می شود از این رنگ به صورت پراکنده در قسمت های مختلف خانه استفاده شود تا این که آن بخش از خانه بیشتر در معرض دید قرار بگیرد.اسفقاده از رنگ قرمز در حوالی شومینه حتی اگر شومینه خاموش هم باشد حس گرما را به خوبی انتقال می دهد.از رنگ قرمز به هیچ وجه در اتاق خواب استفاده نمی شود زیرا باعث افزایش ضربان قلب شده امکان خواب را از افراد می گیرد.استفاده از مبلمان هایی که یا به رنگ قرمز بوده یا اینکه از چرم قرمز استفاده می شود مخاطب را چنان تحت تاثیر قرار می دهد که هیج گونه مقاومتی در برابر نشستن از خود نشان نمی دهدواز این رنگ در فروشگاه ها و بوتیک ها و حتی اتاق پرو نیز می توان به خوبی استفاده کرد.

Luxury-Red-Living-Room-Furniture-Decorating-Ideas-On-Home-Remodel-Ideas-with-Red-Living-Room-Furniture-Decorating-Ideas

رنگ قهوه ای در دکوراسیون داخلی

رنگ قهوه ای به دلیل کلاسیک بودن و شیک بودن آن همیشه طرفداران خود را دارد.از این رنگ می توان در ترکیب با رنگ صورتی چرک یا سفید و یا زرد استفاده کرد.

luxury-living-room-decoration-ideas-with-beautiful-leather-couches-and-black-vintage-wood-table-complete-with-classic-table-lamp-and-modern-rugs-living-room-photo-living-room-ideas

رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

این رنگ به علت داشتن خاصیت بی ظرفی و خنثی بودن در ترکیب رنگ ها تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی داردو این رنگ اغلب در ریزه کار ها و خرده کار ها نیز استفاده می شود.استفاده از این رنگ شاید به تنهایی برای بازسازی منزل رنگ دیوار مناسب نباشد زیرا محیط را به محیطی خوفناک تبدیل می کند.

designer-home-office-agreeable-ideas-with-white-and-black-colors-home-office-decorating-ideas-decorations-images-home-office-decorating-ideas

رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی

این رنگ به خودی خود خاصیت افسردگی دارد و کجخلقی را و زود رنجی را از بین می برد.تاثیر رنگ در دکوراسیون داخلی در آسایشگاه های سالمندان بسیار مناسب بوده و در کلاس های آموزشی نیز از این رنگ استفاده می شود. از این رنگ برای مکان هایی که از جمعیت زیادی برخوردار هستند توصیه می شود.

classic-home-library-and-library-designs-for-home-decorations-interior-photo-home-library-ideas