ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه برای هر منزل متفاوت می باشد که در ادامه نکاتی را یاداوری خواهیم کرد که به شما در رسیدن به بهترین کابینت مکمن برای سبک و تم منزل شما کمک می کند ، کابینت ها می توانند نقطه قوت منزل شما باشند و به طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل شما جلوه خاص دهند. در ابتدا باید به جایگیری آشپزخانه دقت کرد. آشپزخانه باید نزدیک ورودی منزل قرار بگیرد. زمانی که آشپزخانه نزدیک ورودی منزل باشد فردی که خرید کرده و دست پر به منزل می آید نیازی نیست با کیسه های خرید از جلو ی میهمان ها رد شود تا به محیط آشپزخانه دسترسی پیدا کند ، در نظر داشته باشید بیشترین قسمتی که در منزل برای آن خرید انجام می شود آشپرخانه است. انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه سبک طراحی کابینت آشپزخانه باید با طراحی داخلی محیط هم سبک باشد. در بسیاری از منازل دیده می شود که در محیط های مدرن کابینت ممبران یا کلاسیک دارند که این باعث افت نهایی خروجی کار و پرت شدن هزینه ها می شود پس در نظر داشته باشید که در ابتدا سبک مورد علاقه خود را پیدا کنید و پس از آن قسمت های مختلف محیط منزل از جمله اشپزخانه یا همسان با سبک انتخابی طراحی وا جرا کنید. از بهترین روکش ها و یراق آلات ممکن برای کابینت خود استفاده کنید. استفاده از متریال با کیفیت چه در یراق چه در روکش باعث بالا رفتن عمر مفید کابینت ها می شود ضمن آنکه می توانید از یراق ها و جک های برقی در درب های کابینت ها استاده کرده و کاربری و زیبایی و طول عمر آن ها را همزمان افزایش دهید.

انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه

جنس روکش نمای کابینت ها را مطابق با کاربرد خود انتخاب کنید، مثلا اگر زیاد در محیط آشپزخانه هستید یا خانواده پر جمعیتی دارید از روکش های مات که در برایر خط و خش مقاومتر هستند و دیتر لک می شوند برای شما گزینه ی بهتری از کار های براق است ، البته اگر هم به کار براق علاقه دارید باید از بهترین برند ها استفاده کرده تا لایه ی اصلی روکش کابین ها مقاوم تر باشند. اگر منزل شما کوچک است از فقط یک رنگبندی در کابینت ها استفاده کنید از رنگبندی آشپزخانه در جهت بهبود جنبه های بصری محیط استفاده کنید

نور پردازی یکی از مهمترین عوامل زیبایی آشپزخانه است

برای کار های کلاسیک از شیک ترین دستگیره ها و برای کار های مدرن دسگتیره را حذف کرده و کابینت خود را بصورت مگنتی استفاده کنید تا با سبک خود بیشتر هماهنگ شوید. با توجه به استفاده خود داخل کابینت ها را تقسیم کنید و از اکسسوری های مختلف در کابین ها استفاده کنید تا کاربری کابینت ها بیشتر شود و بتوانید از حداقل ها و پرتی ها ایجاد شده نهایت بهره را ببرید.
انتخاب بهترین کابینت آشپزخانه
زیر سینک کابینت خود را پی وی سی سفارش دهید تا در تماس با آب آسیب نبیند فر و ماروفکر در نزدیکی گاز ،لباسشویی و ظرفشویی در نزدیکی سینک باید باشند می توانید یخچال ، لباسشویی و ظرفشویی را توکار طراحی کنید ، در هر سبکی اگر به وسایل تو کار برای خرید دسترسی دارید پنهان سازی وسایل در کابینت ها بسیار کار را جذا بتر می کند و در نهایت کار شما زیباتر می شود نصب کابینت ها باید بصورت حرفه ای انجام شود تا ضمن طول عمر بالاتر شما متوجه نصب کار نشده و جای پیچ ها را مشاهده نکنید.

مارون دکور پیشتاز کارهای چوبی در دکوراسیون داخلی

مارون با بیش از یک دهه سابقه در کلیه امور ساختمان ، دارای کارگاه چوبی مجهز و اختصاصی است که کار شما عزیزان را با نهایت ظرافت و دقت با آخرین متد روز در سبک های مختلف طراحی و اجرا می کند، بالاترین سرمایه ما رضایت مشتریان ماست، جهت انجام مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید. مقالات مارا بازدید کرده: طراحی داخلی مینیمال دکوراسیون داخلی مدرن و منتظر دیگر مقالات ما باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *