ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

محوطه سازی مدرن

محوطه سازی مدرن

محوطه سازی مدرن به طراحی مدرن و ایده آل برای ویلا های امروزی و لوکس می باشد، در برابر ساختار سنتی خانه، چشم انداز مدرن است که تلاشی خستگی ناپذیر برای ایجاد تعادل میان همه چیز است.

البته که خانه های سنتی نیز جذابیت فوق العاده ای دارند اما نیاز و دغدغه ی رویاهای امروز ما نیستند

محوطه سازی مدرن

بر خلاف محوطه سازی استاندارد و سنتی که به طور عمده در مورد گیاهان و گلها می باشد ، محوطه سازی امروزی بر اجزای اضافی نیز تکیه ندارد و باید هرچیزی دار جای خود طراحی شود.طراحی ترکیبی می تواند تا حد زیادی بازدهی را افزایش و نیاز های مختلف شما را تامین کند.شما در طراحی محوطه هرگونه امکاناتی را که بخواهید می توانید ایجاد کنید.

محوطه سازی مدرن

 تکه های زیبای چوب و سنگ، استفاده متریال های خاص و بروز، پاسیو های مینیمالیستی، پیاده روهای ساده و حتی وسایل فلزی همه نقش مهمی در برنامه ریزی محوطه سازی مدرن در فضای باز دارند.

محوطه سازی مدرن

در کار های مدرن شما باید صفر تا صد اصول طراحی منظر و محوطه سازی را بررسی کرده و از آخرین مت طراحی استفاده کنید تا کار ضمن زیبایی های بصری کاربرد محیط را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهد و امکانات را در دسترس ساکنین بگذارد.

محوطه سازی مدرن

از لحاظ مواد و دکوراسیون، طراحی محوطه سازی مدرن از صنعت سفال برای سفال استفاده می کند؛ کاشی های بتنی یا زاویه ای ایده آل را در جا های مختلفی بکار می گیرد. گیاهان به جای گروه بندی سبز مربعی شکل در طرح های دایره ای، در طرح های هندسی قرار می گیرند که به صورت یک الگوی ساده و تقریبا شطرنجی به ساکنان و محیط آنجا چشم انداز خاص میدهد .

محوطه سازی مدرن

استفاده از گیاهان 4 فصل ، آبراهه ها و آبنما ها ، آتشگاه و فضای سبز طراحی شده کار شما را زیبا تر و دلچسب می کند، استفاده از چمن نیز برای زیبایی بیشتر توصیه می شود

محوطه سازی مدرن

چمن خود بازیکن اصلی در محوطه سازی مدرن نیست، بلکه به جای آن طراحی شده است تا تخت و مسیرهای مسطح پر شده از شن و ماسه را طراحی کند. در انتخاب گیاهان و گلهای خاصی برای محوطه سازی مدرن، گونه های آسیایی مانند بامبو و جعبه های چوبی، و همچنین سرخس و لارو، ظرافت و سادگی را ارائه می دهند و نسبتا آسان برای نگهداری آنها هستند.

محوطه سازی مدرن

برخی ممکن است از طراحی مدرن محوطه سازی برای حیاط پشتی یا حیاط جلویی به عنوان قلب کار سخت یا فکر کنند؛ برعکس، این بخش همانند یک مرد واقعا شاعرانه است، مردی که به فضای شخصی و محیط اطرافش فکر می کند. پایه و اساس محوطه مدرن در فلسفه و هندسه قرار میگیرد: چگونه گیاهان، مبلمان و خیابان های مختلف با یکدیگر هماهنگ می شوند؟

محوطه سازی مدرن

آیا آنها غافلگیر کننده هستند،آیا آنها خانه را تقویت می کنند و چشم بیننده را به سمت نقاط کانونی متمرکز ترسیم می کنند، و نه مانع از درهم ریختگی محیطی می شوند؟ این سوالاتی است که طراح منظر و باغبان مدرن از خود می پرسد و پاسخ ها هر بار به یک شکل است.

محوطه سازی مدرن

برای رسیدن به مطلوب ترین طراحی محوط باید از بهترین طراحان کمک بگیرید و محیط را بیشتر به چالش بکشید

محوطه سازی مدرن

گروه طراحی و دکوراسیون داخلی مارون دکور این مژده را به شما عزیزانی که قصد خلق یک محوطه سازی مدرن را دارید میدهد که در کوتاهترین زمان ممکن میتوانید این امتیاز را بدست آورید.

از دیگر مقالات ما دیدن کنید وبرای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی محوطه از این مقاله کمک بگیرید