ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
تماس با ما: 02188754058

مقالات اختصاصی

طرحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا 

دراین مقاله نکاتی در مورد طراحی داخلی ویلا ، بازسازی منزل ، سبک های طراحی داخلی و متریال های محبوب کاربردی پرداخته و عکس ها و مطالبی را برای شما عزیزان منتشر می کنیم

در بازسازی ویلا شما باید عمر مفید ساختمان را بررسی ، و سازه ، تاسیسات ، تجهیزات و تزئینات خود را بازسازی کرده و عمری دوبار به محیط خود داده تا دوباره جان بگیرد.

برای اینکه محیط را به فضایی کاربردی ، زیبا و لذت بخش تبدیل کنید باید از بهترین افراد در زمینه ی طراحی داخلی و بازسازی ساختمان کمک بگیرید و کار خود را اصولی پیش ببرید.

طراحی داخلی ویلا

در بازسازی خانه ویلایی شما باید از وروردی اصلی خانه تا بالای پشت بام را ترمیم و تغییر دهید و خواص کاربردی وظاهر آن را افزایش دهید ، این خانه می تواند به خانه ی رویایی برای شما تبدیل شود.

طراحی داخلی ویلا

برای طراحی سه بعدی کارتان آماده شوید و خواسته های خود را برای پیمانکارتان مکتوب کنید.

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی  ویلا ، بازسازی خانه ، طراحی ویلای مدرن

بازسازی خانه دارای چالش های زیادی است از انتخاب انواع سبک طراحی داخلی تا محاسبه هزینه بازسازی خانه و پیدا کردن یک شرکت طراحی و دکورسیون داخلی که از طراحی تا اجرا به کلیه امور ساختمانی مجهز و مسلط باشند. موضوع اصلی این مقاله بررسی چالش های بازسازی خانه ، انتخاب در انواع سبک طراحی داخلی با توجه به سلیقه و محیط شما می باشد.

طراحی داخلی ویلا
سبک های طراحی داخلی بسیار گسترده هستند ما سعی کردیم پر طرفدارترین آن ها را برای شما در این مقاله به همراه عکس قرار بدهیم.

طراحی داخلی ویلا
بسیاری از ما از کار در اداره و شرکت های معمولی ، و زندگی در خانه های قدیمی و خانه های ساده و بدون خلاقیت خسته شده و آن آرامشی که باید را دریافت نمی کنیم چاره ی کار بازسازی خانه و محیط کار با یک طراحی داخلی عالیست.

طراحی داخلی ویلا
اما برای اجرای این کار شما باید سبک مورد علاقه ی خود را در مورد هدف تغییرات ، دانسته
و با توجه به سلیقه ی خود با گروه مناسب برای طراحی و اجرای محیط خود قراداد بسته
و کار را به متخصصین سپرده و برای یک محیط رویایی خودتان آماده کنید ،
در این مقاله انواع سبک در طراحی داخلی را مرور کرده و متریال ها و المان های اصلی سبک ها را معرفی خواهیم کرد:

انواع سبک در طراحی داخلی

سبک مدرن

طراحی داخلی ویلا

سبک مدرن که از قرن بیستم ظهور کرده به استفاد ساده از فرم ها ی حجیم شده با خطوط سیال ، چارگوش و پرهیز از هر گونه اضافات بوده که در رنگبندی محدویدیتی ندارد.
استفاده حداقلی ازم فرم و رنگ برای رسیدن به طرح دلخواه ،
پرهیز از شلوغی در فرم ،
پرهیز از شلوغی و پرداختن به جزئیات و تزینات

طراحی داخلی ویلا
و ایجادت وحدت بین فرم که در نهایت از نظری زیبایی و دوام باید در بهترین حالت خود قرار بگیرد
و ساکنین را خیلی دیرتر نسبت به محیط خود خسته می کنند.

طراحی داخلی ویلا

این سبک امروزه بیش از پیش مورد علاقه مردم شده و طرفداران زیادی را دارد.
از متریال ها و مشخصه ها و المان های رایج در این سبک :
استفاده از شیشه ، آینه ، چوب های مدرن ، سنگ های مدرن با رگه های معاصر، نورپردازی توکار و مخفی
استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و هشمند ، استفاده از سطوح یکپارچه و بدون بافت
در دسترس بودن فضاها ، ایجاد فضا و دکور های مدرن برای پنهان سازی جزئیات

سبک طراحی داخلی مینیمال ، طراحی داخلی ویلا

سبک مینیمال

در مورد طراحی داخلی مینیمال توضیحاتی ارائه دادیم که در این مقاله می توانید مشاهده کنید ،
این سبک که به تازگی طرفدارن زیادی پیدا کرده سبک ساده گرایی و پرهیز از شلوغی بر پایه سبک مدرن می باشد.

حذف شلوغ ها ، پرهیز از استفاده از فرم های نا همگون خشن ، ایجاد زیبایی در سادگی از اصول این سبک است
در این سبک باید از کمترین جزئیات استفاده کنید و ففرم را در نهایت سادگی طراحی کرده و کار را یکپارچه شکل دهید.

طراحی داخلی ویلا
حذف دکور های ناهمگون و شوغ ،حذف دستگیره های کمد وکابینت ها ، حذف لوستر ها و جزئیاتی که شاد در سبک ها دیگر مورد توجه است در این سبک باید حذف شود و اهداف دیگری را دنبال کرد.
مخفی کردن لوازم کوچک ، دکوری ها ، لوازم مورد نیاز روزمره در جای خود و دکور های مینیمال به خلوت کردن محیط کمک زیادی میکند.
استفاده از متریال های مدرن و بروز در این سبک بسیار رواج دارد و رنگبندی در آن جسورانه انتخاب می شود.

سبک کلاسیک 

طراحی داخلی ویلا
سبک کلاسیک همانطور که از امش مشخص است ریشه در تاریخ معماری دارد که با ویژگی ها ی خاص خود طرفداران زیادی دارد.
این سبک طراحی همیشه اصالت خود را حفظ می کند و از مد خارج نمی شود و نماد کار لوکس می باشد.
در این سبک نظم ، تقارن و تعادل حرف اول را میزند، و استفاده از نقطه کانونی الزامیست.

طراحی داخلی ویلا
دقت و ظرافت در استفاده از ابزار با توجه به کاربری و مقیاس پروژه باید با بیشرین وسواس صورت بگید.
کاری باید این سبک را ارائه دهد که متراژی بالا ، سقف بلند و هزینه های لازم برای اجرای این سبک را داشته باشد.

طراحی داخلی ویلا
شما باید با توجه به شرایط محیط خود سبک را اتخاب کنید تا در نهایت بازدهی کار شما با لاتر برود
استفاده از ابزار ها و فرم ها بصورت متقارن و هارمونیک ،
توجه به جزئیات ، تزئینات و جلوه ی بصری ،
توجه به ستون ها و استفاده از ستون به عنوان مرکز طراحی بهمراه نقطه کانونی
توجه به وروردی ، تقسیم و تعریف کردن فضا ها ، سقف ها و دیوار ها
استفاده از رنگ های بر گفته از عنصر طبیعی ،
استقاده و ترکیب رنگ های رنگ های لوکس مانند طلایی و نقره ای

طراحی داخلی ویلا
فریم بیندی دکور ها ، تابلو ها ، دیوار ها و استفاده از لوکس ترین متریال ها با وتوجه به کاربری پروژه
توجه ویژه به پرده ها ، شومینه و استفاده از دکورسیون داخلی همگام با سبک کلاسیک

سبک نئوکلاسیک

این سبک که از قرن هجدهم رواج پیدا کرد و پیرو سبک کلاسیک است که در آن المان های معاصر وجود داشته باشد.
هم چنان دارای نظم ، وحدت ، تزئینات ، ستون و ابزار هستند و بناهای معصار کلاسیک را شکل می دهند.
این سبک از زمان های گذشته تا کنون در اروپا طرفدارن بسیاری به خود جلب کرده است و همچنان ساختمانی باید برای این سبک انتخاب شود دارای ابعا بزرگ ، متراژ و سقف مرتفع باشد .

طراحی داخلی ویلا
در این سبک نسبت به کار کلاسیک در فرم اشکال ، رنگبندی ، تزئینات و ایده ها کمی فراتر رفته و با کمی هنجار شکنی و اضافه کردن المان های مدرن جلوه کار را بیشتر کرده تا به هدف خود نزدیک تر شوید.
استفاده از کلیه متریال های سبک کلاسیک و مدرن به صورت هوشمندانه بسته به کاربری محیط در این سبک امکان پذیر است.

طراحی داخلی ویلا
استفاده از خطوط مرتب و پیوسته ، رعایت نقطه کانونی ، رعایت تقارن و توجه به دیوار ها از مشخصه های اصلی این سبک هستند.
بناهای بسیار خاص و زیبایی در سراسر جهان مخصوصا در ایتالیا ، فرانسه و انگلیس ساخته شده که به تاریخ معماری ایسن سبک شکوه می بخشند.

طراحی داخلی ویلا

کاغذ دیواری ، محبوب در تمامی سبک های دکوراسیون

کاغذ دیواری جزء پر کاربرد ترین متریالهای دکوراسیون داخلی می باشد ، کاغذ دیواری در طراحی داخلی انواع فضا ها ، مخصوصا بازسازی ساختمان ، طرحی داخلی ویلایی طراحی و دکوراسیون مغازه کاربرد ویژه ای دارد که در ادامه به آن می پردازیم . طراحی داخلی ویلا کاغذهای دیواری،ازخطوط راه راه شاداب تا کاغذهای منظره سازبا ارزش،درایجاد یک حس خاص،بسیارسریع هستند.

ظراحی داخلی ویلایی

آن ها یک اتاق تاریک را شاداب می کنند،احساسات سبک و ابعاد ظاهری را تغییرمی دهند و یک پارچگی شایسته ای را ایجاد می کنند.کاغذهای دیواری برای پوشاندن ایرادها و همچنین دیوارهای نا همواربسیارمفید هستند.امروزه انتخاب های فراوانی ازکاغذهای نقش دار،بافت دارو ساده یا تقریبا ساده و همچنین ازانواع ارزان قیمت ساخته شده توسط ماشین،تا نقش های دستی گران قیمت،دردسترس هستند.

به علاوه حاشیه های جداگانه (که می توان ازآن ها بردیوارهای ساده یا بالای کاغذها استفاده نمود).حاشیه هایی که با کاغذها،هماهنگ هستند و تعدیل می شوند،حاشیه های آرایشی،و کاغذهایی ازطراحی های مشابه درمقیاس های متفاوت وجود دارند،که می توان ازآن ها به همراه هم استفاده نمود.درحقیقت مشکل،بیشتردرمحدود کردن انتخاب هاست تا پیدا کردن یک کاغذ مناسب درگستره ی قیمتی مورد  نظر.

کاغذ آستر در طراحی داخلی

در طرحی داخلی ویلایی اگرسقف یا دیوارها واقعا نا هموارهستند،کاغذ آستردرایجاد پرداختی مناسب واقعا کمک خواهد کرد.هرچه که کاغذ زیرسازی سنگین ترباشد،نقص ها را بهترخواهد پوشاند.روی دیوارها این نوع کاغذ باید به صورت افقی و دقیقا لبه به لبه چسبانده شود تا درهنگام پوشاندن به وسیله ی کاغذ دیواری اصلی،هیچ گونه برآمدگی ایجاد نشود. طراحی داخلی ویلا

 طراحی داخلی سه بعدی ویلا

کاغذ دیواری های وینیل

در طرحی داخلی ویلایی کاغذهای دیواری وینیل ضد آب و با دوام ترازکاغذهای اصطلاحا قابل شست و شو هستند،چرا که ازکلرید پلی وینیل به همراه یک لایه ی پشتی،ساخته شده و تنها کاغذی با یک روپوش پلاستیکی نیست.درمقابل شست و شوی آرامی که همه ی کاغذهای قابل شست وشو می توانند تحمل کنند ،این کاغذ را می توان (با فشاری سبک و نه خیلی سنگین) شست.

بنابراین کاغذهای دیواری وینیل برای حمام ها،آشپزخانه ها،اتاق کودکان و همچنین راهروها و تالارها و هرجایی که احتمالا دیوارآن بسیاردرمعرض تماس خواهد بود،انتخاب مناسبی است.درهرحال این کاغذها باید با چسب های قارچ کش متصل شوند،درغیراین صورت ممکن است کپک نا مطبوعی درزیرآن شکل گیرد.

طراحی داخلی و فضا سازی ویلا

کاغذهای بافت دار

این نوع ازکاغذ دیواری های سنگین با نقش های برجسته برای پوشاندن سطوح نا منظم،بسیارمناسب هستند.برای دریافت رنگ طراحی شده اند.به خاطردوام زیاد،اغلب برای ازاره های تالارهای ورودی مورد استفاده قرارمی گیرند.مشهورترین مثال های این نوع کاغذ هستند.نوع اصلی دیگرازکاغذهای بافت دار،کاغذهای دیواری پارچه ای هستند که با نقشی برجسته شبیه به مخمل هستند.

کاغذهای بافت دارمرتبا مد می شوند و ازمد می افتند،این نوع کاغذها درقرن هیجدهم،انتهای قرن نوزدهم و ازدهه ی 1930 تا اواخردهه ی 1950 ،بسیارپرطرفداربودند،و امروزه طراحی داخلی ویلا اغلب دوباره مورد استفاده قرارمی گیرند.برخی ازپارچه های کنفی،پارچه های گونی بافت،ابریشم ها،کتان ها،نمدها که می توان آن ها را با یک صفحه ی پشتی کاغذی خریداری نمود که آن ها را قادرمی سازد تا مانند یک کاغذ دیواری ساده آویزان شوند.درواقع بسیاری ازمواد محکم که برای پوشاندن یک دیوارمناسب هستند.

می توانند ازیک صفحه ی پشتی اضافه شده بهره ببرند.بدین ترتیب می توانید شکوه یک اتاق پوشیده ازپارچه را بدون مشکلات زیرکوبی و یا مشکلات پوشاندن دیوارها با پارچه های نازک به دست آورید. طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا

طراحی داخلی ویلا

کاغذ دیواری یا رنگ

باید برای هر کاری طبق طراحی داخلی آن نظر داد ، در دیوار ها گاهی ترکیب این دو زیبایی بیشتری خلق می کند اما باید دیوارها توسط طراح متخصص تشخیص داده شود.

قبل ازگرفتن تصمیم نهایی درمورد یک کاغذ،مقداری زمان برای اندیشیدن به اثری که قصد خلق آن را دارید صرف کنید.طولی ازکاغذ را روی دیواربچسبانید.قبل ازاینکه انتخاب نهایی را برگزینید،آن را با کارانجام شده دورپنجره ها و پارچه های پوشش مبلمان،امتحان کنید.به کاغذهای نقش دارخوب دقت کنید،ممکن است دریک نمونه ی کوچک واضح نباشد ،درواقع به صورت راه راه،شکل یا به صورت قطری است،اگرچه اغلب این گونه نیست.بنابراین ازنمونه هایی که تکرار را نشان می دهند،استفاده کنید وخود را با اثرکلی طرح و قبل ازانتخاب نهایی ، آشنا سازید.

هنگامی که یک اتاق را برای کاغذ دیواری اندازه گیری می کنید،اندازه ی تکراردرطرح را به خاطرداشته باشید (این اندازه تقریبا همیشه روی کاغذ ذکرشده است).طول های بریده شده ازکاغذ،حتما باید،کاملا با یکدیگرسازگارباشند. 

طراحی داخلی و بازسازی ساختمان

طراحی داخلی ویلا

مارون افتخار دارد که بیش از ده سال است که برای شما عزیزان امور ساختمانی را با بهترین کیفیت و در بهترین زمان ارائه می دهد،

کلیه امور ساختمانی ، طراحی نما و محوطه سازی ، دکوراسیون داخلی ،  طراحی داخلی ویلا ،   بازسازی خانه در تهران و سراسر ایران توسط اکیپ طراحی و اجرای مارون برای شما در درسترس است و برای کار شما دو مدل طراحی سه بعدی می شود. لازم به ذکر است مارون  در طرحی داخلی و محوطه سازی کار شما می تواند از خاص ترین متریال ها و به روز ترین مصالح برای محیط شما استفاده کند و با نظارت روزانه کار شما را یمن و سریع پیش برده و به شما تحویل دهد.

دیگر مقالات ما را دنبال کنید…